دوشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۳
r_search
نوع نشریه:
نشریات:
از تاريخ:
تا تاریخ:
کد خبر: ۱۰۸۸۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۷
واکنش روز
آیت الله احمد خاتمی در مصاحبه ای با صداوسیما به حواشی که درخصوص او در فضای مجازی وچود دارد واکنش نشان داد. خاتمی گفت: بیش از ۹۰ درصد حرفهایی که از من در فضای مجازی نقل می‌شود فقط برای تخریب چهره من است. مثلا اینکه اگر زنی در حال شیردادن بچه موسیقی گوش دهد بچه اش زنازاده می شود، این یک مسلمان می توانند چنین حرفی بزند که منِ خاتمی بگویم؟ وی افزود:از این دروغ ها مفصل گفتند مثل اینکه من گفتم واحد پول ایران ریال نباشد.
آیت الله خاتمی در پاسخ به این سوال که آیا واقعا گفته اید برای حجاب باید خون ریخت نیز گفت: من در مورد حجاب در سالگرد شهادت شهید بهشتی گفتم من می بینم این بدحجابی ها و بی حجابی ها کار را به جایی می رساند که برای برداشتن این مفاسد خون های پاکی چون شهید بهشتی بر زمین ریخته خواهد شد. نامردی تیتر زد که من گفتم حجاب خون می خواهد.
وی افزود: من یک تلنگر زدن به بدحجاب ها و بی حجاب ها را اگر برخلاف قانون باشد خلاف شرع می دانم کارهای بی رویه را از بد حجایی هم بدتر می دانم آن وقت من می گویم خون می خواهد. یک خط این است که سیداحمد خاتمی را یک چهره خشن و دعوایی و عبوس نشان دهند این تحریف است.
خاتمی در پاسخ به این سوال که چرا در بیشتر عکس ها و تصاویر شما قیافه باابهت و خشمگینی دارید نیز اظهار کرد: این عکس ها از چهره من فتوشاپ است و درست کردند، مثلا آن عکسی که چشمم زده بیرون فتوشاپ است. برخی عکس های خشمگین زمانی است که من مواضع عربستان و منطقه گرفتم. آنهایی که شیطنت می کنند دوربین هایشان آماده آن لحظه است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: