جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
r_search
نوع نشریه:
نشریات:
از تاريخ:
تا تاریخ:
کد خبر: ۱۰۹۷۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۴
نماینده پیشین مردم مشهد در مجلس گفت: پیش‌بینی می‌شود در انتخابات پیش رو کفه ترازو به نفع رئیس جمهور روحانی سنگین‌تر باشد.
آرین‌ منش با بیان اینکه شواهد حاکی از آن است که در جبهه اصولگرایان با تعدد کاندیدا مواجه باشیم، خاطرنشان کرد: ممکن است اصولگرایان موفق به معرفی یک کاندیدای واحد نشوند، جریان‌های حامی آقای احمدی‌نژاد احتمالا به سوی افرادی مانند آقایان سعید جلیلی، صالحی، ضرغامی و گزینه‌های از این دست روی آورند و سایر تشکل‌ها ممکن است کاندیدای متفاوت داشته باشند.
نماینده پیشین مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی تعدد کاندیدا را در جبهه اصولگرایان به نفع روحانی تلقی و تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود جریان اصلاحات بنا به مصالح خود و نه به نیت اینکه آقای روحانی را یک کاندیدای ایده‌آل و آرمانی بدانند و قطعا تنها به دلیل درک شرایط کنونی و اینکه حمایت از آقای روحانی می‌تواند زمینه رشد جریان اصلاحات را در آینده فراهم کند از وی حمایت کنند.
دبیر حزب موتلفه اسلامی در خراسان رضوی با بیان اینکه جریان‌های اعتدالی نیز طبیعتا در انتخابات پیش‌رو از آقای روحانی حمایت خواهند کرد، اضافه کرد: ممکن است بخشی از جریان‌های اصولگرا نیز وی را خیرالموجودین دانسته و به او رای دهند، اگرچنین آرایشی شکل گیرد یعنی از یک سو جریانات اصلاحات و اعتدال و بخشی کوچکی از اصولگرایان از آقای روحانی حمایت کنند و در طرف مقابل سایر اصولگرایان یک کاندیدا و حامیان آقای احمدی‌نژاد نیز کاندیدای خاص خود را داشته باشند،  طبیعتا در اردوگاه‌ اصولگرایان با تعدد کاندیدا و در جبهه اصلاحات و اعتدال با کاندیدای واحد که آقای روحانی است مواجه خواهیم بود.
آرین‌منش عنوان کرد: از طرفی تجربه نشان داده که ریاست جمهوری در کشور ما دو دوره‌ای بوده و مردم برای تکمیل اقدامات دولت و تحقق وعده‌هایی که دولت داده حاضر می‌شوند فرصت بیشتری به آقای روحانی بدهند، بنابراین پیش‌بینی می‌شود کفه ترازو به نفع رئیس جمهور روحانی سنگین‌تر باشد و شانس او برای ادامه ریاست جمهوری بیشتر شود.
وی با اشاره به اینکه در طول مدت خدمت دولت یازدهمم رضایت مردم در حوزه اقتصادی جلب نشده است، اضافه کرد: مردم نسبت به وعده‌هایی که آقای روحانی به خصوص در جهت بهبود وضعیت اقتصادی و رها شدن کشور از رکود طولانی مدت و بی‌سابقه داده است هنوز اقناع  نشده‌اند. اگرچه تلاش‌هایی در زمینه باز شدن فضای سیاسی و توسعه روابط اقتصادی و تجاری صورت گرفته است و توسعه روابط سیاست خارجی و اجرای نسبی برجام امیدی را برای مردم به وجود آورده است اما هنوز مردم منتظر تحقق وعده‌های عملی رئیس جمهور در رفع مشکلات اقتصادی از جمله بیکاری و بهبود معیشت مردم و بازنشستگان هستند.
این فعال سیاسی اصولگرا یادآور شد: طبیعتا اگر آقای روحانی بتواند در شش ماهه باقی مانده با توجه به بهتر شدن اوضاع صادرات نفت و افزایش درآمدهای نفتی چند اقدام عملی داشته باشد و مخصوصا در مسائل معیشتی اهتمام بیشتری به خرج دهد شانس وی برای تداوم خدمت افزایش خواهد یافت.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: