شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
r_search
نوع نشریه:
نشریات:
از تاريخ:
تا تاریخ:
کد خبر: ۱۰۹۸۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۰
پیگیری روز
روحانی وزیران پیشنهادی ۳ وزارتخانه را به مجلس معرفی کرد. رییس جمهوری، دکتر سید رضا صالحی امیری، مسعود سلطانی فر و دکتر فخرالدین احمدی دانش ‏‏‏آشتیانی را برای تصدی وزارتخانه های فرهنگ و ارشاد اسلامی، ورزش و جوانان و آموزش و ‏‏پرورش، به ‏مجلس معرفی کرد.‏
با این حال عضو هیأت رئیسه مجلس با اشاره به اینکه نامه اعلام سه وزیر پیشنهادی دولت، صبح امروز به دفتر هیئت رئیسه مجلس نمابر شده است؛ از عودت داده شدن آن به دولت خبر داد.
اکبر رنجبرزاده با بیان اینکه نامه رئیس جمهور به رئیس مجلس مبنی بر معرفی به وزرای جایگزین وزراتخانه‌های آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی و ورزش و جوانان امروز (یکشنبه ۲ مهرماه) در نمابری به دست هیات رئیسه مجلس رسید، گفت: این نامه به دلیل عدم پیوست خلاصه سوابق وزرای پیشنهادی و برنامه‌های آنها، از سوی رئیس مجلس به رئیس جمهور عودت داده شد.
هرچند ساعتی بعد سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت که نامه معرفی سه وزیر پیشنهادی علوم، ورزش و آموزش و پرورش سه‌شنبه اعلام وصول خواهد شد.
بهروز نعمتی گفت:در این نامه رزومه کاری و برنامه آقایان صالحی امیری و سلطانی‌فر وجود داشت اما برنامه و رزومه کاری آقای دانش آشتیانی ارائه نشده بود؛ لذا از آقای امیری خواهش کردیم پیش از پایان جلسه علنی امروز (یکشنبه) برنامه و رزومه کاری ایشان را ارائه کنند اما این نامه دیرتر به ما تحویل شد.
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه برنامه و رزومه کاری وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش حدود ساعت ۱۵ به هیئت رئیسه مجلس تقدیم شده گفت ان‌شاءالله نامه معرفی سه وزیر پیشنهادی در جلسه علنی پس فردا (سه‌شنبه) اعلام وصول خواهد شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: