دوشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۳
r_search
نوع نشریه:
نشریات:
از تاريخ:
تا تاریخ:
کد خبر: ۱۱۰۴۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۸
نامه نیوز نوشت: طرح جديد دلواپسان عليه روحاني!
بر خلاف تصور اين جريان، نزديكان روحاني به خوبي مي‌دانند كه اگر در برابر او قرار بگيرند نه به گندم پاستور خواهند رسيد و نه ديگر جايگاهي در دولت بعدي دارند بنابراين در برابر اين فتنه تدبير ويژه‌اي را در پيش خواهند گرفت.

انتخاب نوشت: شمارش معکوس برای تغییرات در خبرگزاری دولت؟
از زمان خروج جنتی از وزارت ارشاد، تکاپوی مدیران این دو مجموعه افزایش یافته تا نظر مساعد وزیر آینده را جلب کنند؛ هر چند این افراد در صورت عدم حضور در مدیریت آتی این رسانه ها ، در اندیشه ی کسب کرسی سفارتخانه هستند و لابی های خود در این زمینه را از یکی دو سال پیشُ علنی کرده اند.

آناج نوشت: سیب‌زمینیِ دولتی یا دولتِ سیب‌زمینی؟
حالا دولت‌مردان درست چندماه قبل از انتخابات ریاست‌جمهوری قصد توزیع سیب‌زمینی و پیاز رایگان در میان محرومان دارند، اقدامی که روحانی آن را توهین به شعور مردم فهیم ایران نامیده بود و نوبخت چنین شخصی را شایسته‌ی کاندیداتوری نمی‌دانست و از شورای نگهبان می‌خواست رد صلاحیتش کند.

رویداد ۲۴ نوشت: حفاظت فراجناحی «حافظی» از حقوق مردم تهران
اعضای شورای شهر چهارم، بیشترین تغییرات جایگاه تفکر حزبی و سیاسی را داشتند. آن‌هایی که از فرصت و امتیاز اصلاح‌طلبان استفاده کردند و وارد شورای شهر شدند و تنها یک نماینده از طیف اصول‌گرا که بعد از مواجه شدن با بی‌قانونی‌های شهرداری و شورای شهر حزب و طیف سیاسی خود را فراموش کرد و در جایگاهی مستقل نسبت به عملکرد شهرداری واکنش نشان داد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: