دوشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۳
r_search
نوع نشریه:
نشریات:
از تاريخ:
تا تاریخ:
کد خبر: ۱۱۲۹۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۱
رجانیوز نوشت: روحانی در حالی لغو سخنرانی مطهری را «مایه شرمساری» خوانده که بیکاری، رکود، فساد اقتصادی و اختلاس، اذهان عمومی جامعه را به خود مشغول کرده و دولت هم طی بیش از سه سال فعالیت خود نشان داده که به جز وعده‌های مکرر درباره گلابی و سیب‌های خیالی که قرار است در سبد مردم قرار بگیرد، برنامه دیگری برای حل مشکلات مردم ندارد.

عصر ایران نوشت: این که آیت الله موحدی کرمانی گفته است مطهری ابتدا باید نظراتش را با رهبری تطبیق کند و برود پیش ایشان و بگوید من می خواهم این حرف ها را بزنم، قبل از آن که محدود کننده آزادی بیان یا نقدی باشد بر علی مطهری، موضع گیری آشکار علیه رهبر انقلاب و جایگاه رفیع رهبری در نظام جمهوری اسلامی است. تصور کنید که این سخن آقای موحدی کرمانی در رسانه های غربی منتشر شود و بخواهند به استناد همین سخن، علیه نظام تبلیغ کنند؛ آیا دستاویزی بهتر از این می شود به دست شان داد که بر اساس آن بگویند: ایها الناس و آی مسلمانانی که جمهوری اسلامی ایران می خواهد الگوی حکومتی تان باشد! بدانید و آگاه باشید که در ایران باید قبل از حرف زدن پیش رهبر انقلاب بروید و به او بگویید که چه خواهید گفت و اگر تطبیق مواضع صورت گرفت و حرف تان تأیید شد، آنگاه می توانید در جمع نیز همان حرف ها را تکرار کنید!

نامه‌نیوز نوشت: در این دوره از انتخابات نیز بدون شک بزرگان و تئورسین های جریان اصلاحات می دانند که اگر کوچکترین اشتباهی را از خود نشان دهند جریان رقیب قدرت را در دست گرفته و امکان بازپسگیری قدرت نیز دیگر وجود ندارد برای همین با تامل بیشتر و تدبیر به مسیر ادامه خواهند داد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: