دوشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۳
r_search
نوع نشریه:
نشریات:
از تاريخ:
تا تاریخ:
کد خبر: ۱۱۳۰۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۱
پیگیری روز
یک عضو هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان از بررسی شکایت خبرنگار روزنامه ایران از نادر قاضی‌پور نماینده ارومیه در جلسه امروز این هیأت خبر داد.
محمدجواد جمالی در حاشیه جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب، ‌اظهار کرد: طی جلسه امروز مقرر شد از شاهدان قضیه دعوت بعمل آمده و همچنین مسعود پزشکیان به عنوان رئیس هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان فیلم و فایل صوتی آن اتفاق را مشاهده کرده و مجدداً بررسی شود.
وی افزود: همچنین مقرر شد در جلسه بعدی این هیأت که در هفته بعد از تعطیلات مجلس برگزار می‌شود بداغی خبرنگار روزنامه ایران نیز حضور داشته باشد.
گفتنی است چندی پیش نادر قاضی پور نماینده ارومیه در راهروی مجلس با خبرنگار روزنامه ایران، درگیری فیزیکی پیدا کرد.  یکی از شاهدان عینی در گفت و گو با خبرنگار تابناک اظهار داشت: خبرنگار یکی از روزنامه ها در گفت و گو با قاضی پور سوالی در باره فراکسیون آذری زبانهای مجلس مطرح کرد، و قاضی پور با بیان اینکه ترکها در جنگ زحمات زیادی برای کشور کشیده اند پاسخ خبرنگار روزنامه را داد.
 وی گفت: قاضی پور در ادامه برخی مواضع قومیتی را مطرح کرد که با واکنش خبرنگار روزنامه مواجه شد، در این حین قاضی پور کنترل خود را از دست می دهد و با حمله به خبرنگار سوال کننده چند مشت به صورت او می زند، و بعد یقه او را گرفته و به دیوار تکیه می دهد سپس نمایندگان و حاضران دیگر که در صحنه حضور داشتند این دو نفر را از هم جدا کردند.
 وی در ادامه گفت: قاضی پور دست خبرنگار را گرفت و به اداره حراست مجلس برد، متاسفانه حراست مجلس با ضبط دستگاه رکوردر این خبرنگار، تمام فایل های صوتی وی را حذف کردند و به وی اجازه انتشار جزئیات خبر را ندادند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: