دوشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۳
r_search
نوع نشریه:
نشریات:
از تاريخ:
تا تاریخ:
کد خبر: ۱۱۳۴۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۴
دبیرکل حزب موتلفه حاشیه‌سازی‌های برخی در مجلس و دولت را مانع پرداختن به مسایلی که به متن انقلاب مربوط است دانست و گفت: لغو یک سخنرانی در مشهد و جنجال‌آفرینی‌های رسانه‌ای در این مورد تولید حاشیه برای فراموش کردن متن است. سوال این است که چرا اهل فتنه، مشهد را برای تولید حاشیه انتخاب کرده‌اند؟ اول از کنسرت شروع کردند، دیدند جواب نمی‌دهد و امروز به سراغ موضوعات دیگر هستند.
حبیبی گفت: آقای رئیس جمهور سوگند خورده است از آزادی بیان و آزادی‌های اساسی دفاع کند ولی درباره لغو ده‌ها سخنرانی در ارتباط با ده‌ها شخصیت برجسته کشور موضعی نمی‌گیرند و آنها را آسیب به آزادی بیان تلقی نمی‌کنند اما لغو یک سخنرانی که به تشخیص دادستان مشهد برای جلوگیری از وقوع جرم در روز اربعین و در اوج اخبار مربوط به راهپیمایی میلیونی اربعین صورت گرفته و جزو وظایف دستگاه قضایی است به نقض آزادی بیان ترجمه می‌شود.
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: به نظر می‌رسد برخی جریان‌های سیاسی که برخی از آنها طرفدار بی چون و چرای دولت هستند یا به طرفداری از دولت تظاهر می‌کنند، نیاز به حاشیه‌سازی دارند تا ذهن مردم را به جای اشتغال به مشکلات واقعی کشور، به این حاشیه‌ها مشغول کنند.
محمدنبی حبیبی همچنین با اشاره به مصوبه کنگره آمریکا در وضع جدید تحریم‌های ۱۰ ساله گفت: دولت و مجلس بگویند اقدام متقابل در مقابله با نقض برجام چگونه است؟
وی با اشاره به سخنان رئیس مجلس که ایران در مورد نقض برجام با اقدام متقابل، آمریکا را سر عقل می‌آورد، اظهار کرد:  رئیس محترم مجلس موضع قاطع و خوبی در مورد شرارت جدید آمریکایی‌ها گرفت. سؤال افکار عمومی اینجاست که اقدامی که آمریکایی‌ها را سر عقل می‌آورد چیست؟ اکنون همه در کنگره آمریکا بسیج شده‌اند و به اجماع هم رسیده‌اند که فشارها علیه ایران را تشدید کنند. علی القاعده دولت و مجلس باید پاسخ لازم را برای این گستاخی فراهم آورند.
حبیبی  افزود: دیپلماسی دولت در مورد نقض آشکار برجام چه پاسخی دارد؟ برنامه دولت برای مقابله با نقض برجام چیست؟ به نظر می‌رسد فرصت‌ها در حال از دست رفتن است. دل بستن به رایزنی‌ها در واشنگتن مشکلی را حل نمی‌کند. امروز هیچ اتفاق جدیدی نیفتاده است الا اینکه صدای طبل خصومت‌ورزی دولت و مجلس آمریکا با ملت ایران بیش از پیش به گوش می‌رسد.

واکسیناسیون ده‌ها میلیون قطعه طیور  یک اقدام انقلابی است

حبیبی بمناسبت هفته بسیج و تجلیل از بسیجیان کشور، اظهار کرد: بسیج همانطور که رهبری فرمودند تبلور مردم‌سالاری دینی است. دست نرم و سخت انقلاب علیه دشمن از آستین بسیج و همفکران آنها بیرون می‌آید.
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در پایان اقدام اخیر بسیج در واکسیناسیون ده‌ها میلیون قطعه طیور در عمق روستاهای کشور و دهها خدمت دیگر را یک اقدام انقلابی دانست و تاکید کرد: این اقدام واقعاً شایسته تقدیر است و از خداوند می‌خواهیم به ما هم توفیق دهد بسیجی زندگی کنیم و بسیجی بمیریم و خار چشم دشمنان اسلام باشیم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: