يکشنبه ۱۷ تير ۱۴۰۳
r_search
نوع نشریه:
نشریات:
از تاريخ:
تا تاریخ:
کد خبر: ۱۱۶۳۶
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۵
سوژه روز
این روزها زمزمه هایی مبنی بر  انتخاب علی مطهری به عنوان یکی از گزینه های جایگزین اصلاح طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری سال 96 شنیده می شود. موضوعی که برخی از آن این گونه تعبیر می کنند که اصلاح طلبان در نهایت به سمت یک اصولگرا اقبال دارند و این به معنای نداشتن کاندیدای قوی اصلاح طلب در این جریان است.
اما  الیاس حضرتی نماینده اصلاح طلب مجلس، در این مورد به خبرنگار خبرآنلاین گفت: اصلاح طلبان اگر قرار باشد کاندیدایی را نه به عنوان رقیب بلکه  به عنوان پشتوانه کاندیداتوری آقای روحانی مشخص کنند طبیعی است باید کسی باشد که مطمئن باشند رد صلاحیت نمی شود، امکان رای آوری و توانایی اداره حکومت را نیز دارد و در نهایت امکان کناره گیری اش نیز وجود داشته باشد یعنی بعد از اینکه مراحلی تمام شد به نفع آقای روحانی کنار برود.
این نماینده اصلاح طلب مجلس تصریح کرد: اگر آقای مطهری اصولگرا است پس همه اصلاح طلبان اصولگرا هستند، ما آقای مطهری را اصلاح طلب کامل، واقعی و ریشه دار می دانیم، آقای مطهری از شخصیت های خوب و وزین هستند اما هنوز درمورد هیچ فردی بحث جدی مطرح نشده است و فقط برخی گمانه زنی های را مطرح می کنند.
حضرتی تاکید کرد:  اصلاح طلبان به عنوان یک گروه سیاسی انقلابی و ریشه دار با کسی تعارف ندارند. ما هم کاندیدا و هم برنامه برای اداره کشور داریم.
وی اظهار داشت: دراین شرایط و این مقطع از زمان کاندیدای اصلی اصلاح طلبان آقای روحانی است و به غیر از آقای روحانی به فرد دیگری فکر نمی کنند، اگر هم زمانی صحبتی شود که کاندیدایی در کنار روحانی باشد هم با نظر مشورتی آقای روحانی و هم به جهت ایجاد امنیت بیشتر برای کاندیداتوری وی است والا کاندیدای اصلی اصلاح طلبان آقای روحانی است و لاغیر.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: