يکشنبه ۱۷ تير ۱۴۰۳
r_search
نوع نشریه:
نشریات:
از تاريخ:
تا تاریخ:
کد خبر: ۱۱۶۴۱
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰
دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری تاکید کرد که کاندیدای این جبهه در انتخابات ریاست جمهوری همان کاندیدای مورد توافق و اجماع اصولگرایان خواهد بود.
محمدرضا باهنر در نشستی خبری با  بیان این مطلب، گفت: در حال حاضر هرکس اعلام کاندیداتوری می‌کند باید این آمادگی را داشته باشد که با جریان اصولگرایی همراه باشد.
باهنر همچنین اظهار کرد: طیف اصلاح طلب و میانه رو نیز نهایتا از آقای روحانی عبور نمی کنند و اصلاح طلبان کسی را بهتر جامع تر و رای آورتر از آقای روحانی ندارند البته در ماه های گذشته برخی می خواستند مظلوم نمایی هایی برای حضور آقای روحانی انجام دهند و می گفتند شاید ایشان تائید صلاحیت نشود البته خود ایشان هم شب گذشته در گفت‌وگوی تلویزیونی با مردم اعلام کرد که در رابطه با انتخابات تصمیمی نگرفتم که این بیشتر تعارف است.
وی تاکید کرد:‌ البته این موضوع قابل توجهی است که آرای آقای روحانی ریزش کرده که این امری طبیعی است چون برخی برنامه های ایشان به خصوص در حوزه اشتغال جوانان اجرایی نشده شاهد این ریزش آرا بودیم اما به هر حال صحنه انتخابات در کشور ما معمولا یکی دو ماه آخر شکل می گیرد و ریزش ها و رویش ها خودنمایی می‌کند.
دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری  دررابطه با اعلام نامزدی زاهدی وزیر کابینه احمدی نژاد خاطر نشان کرد:اعلام نامزدی آقای زاهدی که البته گویا امروز تکذیب شده ، انفرادی است و ما بنا نداریم که هیچ اعلام کاندیدایی را تائید یا تکذیب کنیم.
باهنر تصریح کرد: در مجلس گذشته تعداد کثیری از جریان اصولگرایی به وحدت رسیده اند و با یکدیگر همراه شده اند و لیستی که در تهران از سوی اصولگرایان ارائه شد با کاندیداهای مستقل اصولگرایی در تعداد آرا  تفاوت فاحشی داشت نهایتا هر کاری انجام گیرد در راستای وحدت است و هر کس اعلام کاندیداتوری می‌کندباید این آمادگی را داشته باشد که با جریان اصولگرایی همراه شود.
بعید است زن‌ها بتوانند نامزد انتخابات ریاست جمهوری شوند
وی در رابطه با اعلام کاندیداتوری میرسلیم از سوی حزب موتلفه اسلامی اظهار کرد: تنوع کاندیداها در آغاز انتخابات میتواند ممدوح باشد و حزب موتلفه نیز یکی از عناصر اصلی جبهه پیروان خط امام و رهبری است و اما آقای میرسلیم کاندیدای این جبهه محسوب می‌شود و کاندیدای ما همان کاندیدایی است که نهایتا اصولگرایان سرآن به اجماع برسند، اما اینکه هر کاندیدا تا کجا در مسیر انتخابات باقی میماند را هنوز نمی توان پیش بینی کرد.
باهنر با بیان اینکه تکثر کاندیداها در آغاز انتخابات ایرادی ندارد افزود:‌اگر در ادامه راه این کاندیداها آرای  خود را منتقل نکنند و یا نتوانند منتقل کنند قطعا مضر خواهد بود.
وی در پاسخ به پرسشی در خصوص کاندیداتوری خانم ها در انتخابات ریاست جمهوری نیز گفت:‌تاکنون روال نبوده و شورای نگهبان نیز رجل سیاسی این طور تعریف نکرده که البته اخیرا اعلام کردند مجددا کاندیداتوری خانم ها بررسی می‌کند اما من بعید می دانم خانم ها بتوانند در انتخابات ریاست جمهوری کاندیدا شده و اعلام نامزدی کنند.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: