يکشنبه ۱۷ تير ۱۴۰۳
r_search
نوع نشریه:
نشریات:
از تاريخ:
تا تاریخ:
کد خبر: ۱۱۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۷
سوژه روز

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) که بارها در میان رسانه‌های مختلف با لحن‌های متفاوت جدی، شوخی، طنز و استفهام حضور خود را در انتخابات تکذیب کرده بود این بار خطاب به تمام آنانی که در خصوص حضورش در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری سوالاتی را دارند، گفت: خیالتان راحت، نمی آیم.
پرویز فتاح پیرو گمانه زنی‌های مطرح شده درباره اقدامات وی همچون سفرهای استانی به مناطق محروم و همچنین ساختمان انتقال کمیته امداد از مجتمع سوهانک در شمال شهر به جنوب شهر و مرتبط کردن آن به جریان‌سازی‌های انتخاباتی و ضمن تکذیب کاندیداتوری خود در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: معتقدم مدیر باید عملیاتی و میدانی عمل کند و همواره به مدیران استانی‌ام متذکر می‌شوم که نباید پشت میز بنشینند و لازمه حضور آن ها در کمیته امداد، سفر رفتن و لمس درد مردم از نزدیک است.
فتاح افزود: با وجود برداشت‌های ناصوابی که گاه از تعداد بالای سفرهای استانی بنده مطرح می شود، باز هم می گویم که این روحیه میدانی خود را ترک نمی‌کنم و از آن عقب نشینی نخواهم کرد، زیرا نمی‌خواهم تلقی‌های نادرست برخی، باعث تغییر مشی‌ام شود و تحت تاثیر جریان‌های مختلف قرار نمی گیرم.
وی در ادامه با بیان آنکه هرگونه فعالیت غیر امدادی را بر خودم حرام می‌دانم، اظهار کرد: من اصلا در فضا و وادی انتخابات نیستم و امروز اگر هر کاری در کمیته امداد انجام می‌دهم در چهارچوب وظایفم است و تا به حال در مدت زمان حضورم در این نهاد حتی یک مصاحبه‌ خارج از حوزه ماموریت‌های امداد نداشته‌ام. این در حالیست که گاه برای حضور در گروه‌های مختلف سیاسی، علمی و کارشناسی برای سخنرانی از من دعوت می‌شود اماتلاش من این است که غیر از موضوعات کمیته امداد ،در حوزه دیگری سخن نگویم.
رئیس کمیته امداد در ادامه خطاب به همه آنان که تصور حضورش در انتخابات را در سر می‌پرورانند، گفت: دیگر نمی‌دانم به چه زبانی بگویم من در وادی کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری نیستم و قصد ورود به این وادی هم ندارم.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: