يکشنبه ۱۷ تير ۱۴۰۳
r_search
نوع نشریه:
نشریات:
از تاريخ:
تا تاریخ:
کد خبر: ۱۱۶۷۷
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۹
اختلاف سران قوا دعوای خانوادگی است
حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری گفت: اختلاف سران قوا دعوای خانوادگی است. منتظری در حاشیه مراسم رونمایی از کارت ضابطین عام دادگستری در جمع خبرنگاران در خصوص اختلاف بین مسئولان دولت و قوه قضاییه گفت: این اختلاف خانوادگی است و متاسفانه دشمن آتش‌بیار معرکه شده است.  وی افزود: مسائلی که مطرح می‌شود از جنس اختلاف خانوادگی است؛ بالاخره دو برادر و دو عضو یک خانواده اختلافی پیدا کردند که حل می‌شود و امیدواریم مسئولان مانع شوند که دشمن از این مساله سوءاستفاده کند. دادستان کل کشور خاطرنشان کرد: مساله مهمی نیست که روی آن مانور بدهیم.


چشم زخم ملاک تورم است!
حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان در پاسخ به سوالی درباره وضعیت تورم، اظهار داشت:‌ دولت اعلام می‌کند که تورم را تک رقمی کرده است ولی بر اساس معیاری که آقای رئیس جمهور ارائه کرده بودند «ملاک تورم جیب مردم است» و اگر جیب مردم ملاک باشد که هست، نرخ تورم بسیار بالاتر از آن است که اعلام می‌شود. شریعتمداری با بیان اینکه علاوه بر جیب مردم، چشم زحم هم می‌تواند ملاک تورم باشد، توضیح داد: قبل از اجرائی شدن برجام اگر به کسی چشم زخم می‌زدند، برایش تخم‌مرغ می‌شکستند ولی چنانچه دولت همچنان چشم انتظار دستاوردهای برجام بماند، این نگرانی وجود دارد که اگر کسی تخم مرغ بخورد چشمش بزنند.

مجازات دوتابعیتی‌ها با حذف تابعیت ایرانی
سید حسین نقوی حسینی با اشاره به اینکه ما باید یک قانون جامعی در حوزه تابعیت تهیه کنیم و پذیرش تابعیت مضاعف یک عمل غیر قابل قبول در داخل کشورهاست، بیان داشت: بنابراین، این عمل یک عمل مجرمانه است و معمولا افراد پنهان کاری می کنند. سخنگوی کمیسیون امنیت ملی با اشاره به جرم بودن داشتن تابعیت دوگانه اظهار داشت: مجازات این دسته از افراد محرومیت از تابعیت ایرانی و برخی دیگر از حقوق از جمله مشاغل دولتی است. نقوی حسینی افزود: ما آماردقیقی از این افراد درحوزه مسئولیت ها و حوزه های دولتی نداریم. ولی هیئت تحقیق و تفحصی که کارش را شروع کرده راهها و شیوه هایی را طی می کند تا بتواند به یک آمار رسمی برسد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: