جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
r_search
نوع نشریه:
نشریات:
از تاريخ:
تا تاریخ:
کد خبر: ۱۱۷۵۱
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۶
نامه نیوز نوشت: بلافاصله که خبر درگذشت هاشمی منتشر شد اذهان به سمت موضوعی خاص رفت که شاید بعد از رحلت آیت الله، بیشترین دغدغه را برای جریان ها و شخصیت های سیاسی ایجاد کرده بود. اینکه بعد از آیت الله چه می شود و دوران پسا هاشمی به کجا منتهی خواهد شد؟ نه مردم و نه مسئولان هیچکدام انتظار درگذشت هاشمی را در این بازه زمانی نداشتند و همین اتفاق سبب شد تا ناگهان گمانه زنی ها بر سر جایگزین او و الزامات ادامه مسیرش فضای کشور رافراگیرد. هر چه از روز درگذشت هاشمی دور شدیم، گمانه زنی ها نیز شدت گرفت و برخی مدعی شده بودند که بعد از آیت الله هاشمی دیگر جریان اعتدال و اصلاحات بامشکلات فراوانی روبه خواهند شد و این موضوع به حرکت آنها برای آینده ضربه وارد خواهد کرد.
عصر ایران نوشت: به نظر نمی رسد تا پایان مجلس دهم ندایی مشکل ساز از این پارلمان در خصوص برجام برخیزد. ترکیب کمیسیون امنیت و رویکرد کلان پارلمان دهم به برجام به گونه ای است که با هماهنگی دولت در این خصوص حرکت می کند. مگر آن که در آن سوی آب ها در نقض برجام کار را به جایی برسانند که دیگر کار از فراکسیون و غیر فراکسیون در مجلس ایران بگذرد و همه یک دست دلواپس منافع ملی شوند!
فردا نیوز نوشت: اینكه سیستم حمل و نقل كشور و به تبع آن ناوگان هوایی فرسوده بوده و نیاز به نوسازی دارد نكته ای است كه هیچ عقل سلیمی بر آن تردید وارد نمی كند، اما شناخت اولویت ها، مكانیزم نوسازی، چگونگی واردات و نوع هواپیماهای انتخابی موضوعی است كه به نظر می رسد به درستی از سوی دولت بدان توجه نشده است. نكته اساسی در نحوه انتخاب هواپیما و شناخت اولویت ها از سوی طرف خریدار است. به طور مثال ایرباس A380 كه به عنوان هواپیماهای غول پیكر و قاره پیما شناخته می شوند در این برهه از زمان تا چه اندازه لازم و ضروری است؟ هواپیماهایی كه فقط برای مسیرهای پروازی بالای 19 ساعت كاربرد دارد پاسخگوی نیاز چند درصد از مردم است؟

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: