جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
r_search
نوع نشریه:
نشریات:
از تاريخ:
تا تاریخ:
کد خبر: ۱۱۷۷۰
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶
توبیخ و تذکر به فرمانداران
هاشمی استاندار تهران گفت: در انتخابات 94  به فرمانداران تاکید کردم، تعیین اعضای هیئت اجرایی انتخابات در استان تهران بر اساس قانون باشد و هیچ توصیه و فشاری را قبول نکنند؛ در حال حاضر هم تاکیدم به فرمانداران همین است که تحت فشار هیچ کسی قرار نگیرند. استاندار تهران افزود: امیدوارم روزی حزب به معنای واقعی در کشور شکل بگیرد، شوراها می خواهند مناطق کشور را آباد کنند و نفر دوم کشور هم قرار است در سال آینده مشخص شود. وی تاکید کرد: فرمانداران موظف هستند خودشان نقش اصلی را ایفا کنند در انتخابات و کار را به جانشینان خود بسپارد، اگر الان دو سه فرماندار در جلسه حضور ندارند باید به آنها تذکر داده شود تا بدانند که با کسی در امر برگزاری انتخابات شوخی نداریم و فرمانداران حتماً باید در چنین جلساتی حضور داشته باشند.


جریان اصلاحات قائم به فرد نیست
فاطمه سعیدی عضو هیأت رئیسه فراکسیون امید با بیان این‌که «جریان اصلاحات قائم به افراد نیست و این خواست و اراده جامعه است که سیاستمداران را به دنبال خود می‌کشاند» اظهار کرد: آیت‌الله هاشمی نیز در طول سال‌های حیات خود همواره تلاش می‌کردند از این خواست عمومی جدا نشوند. نماینده مردم تهران در مجلس درباره آینده اصلاحات گفت: خوشبختانه شخصیت‌های بزرگ و مدبری در این جریان حضور دارند که به پشتوانه پایگاه اجتماعی این جریان می‌توانند با تدبیر خود هدایتگری کنند. وی تاکید کرد: خلاء وجود آیت‌الله هاشمی موضوعی نیست که به این سادگی بتوان آن را جبران کرد اما در باور ما مرگ حق است و هر لحظه ممکن است سراغ هر کسی بیاید بنابراین باید برای عبور از این ضربه جبران‌ناپذیر تدبیر کرد.

کاندیدای نهایی پیروان کاندیدای ائتلاف است
کمال سجادی سخنگوی جبهه پیروان گفت: کاندیدای نهایی جبهه پیروان برای انتخابات ریاست جمهوری همان کاندیدای ائتلاف اصولگرایان است. سجادی گفت: ما اسامی مورد نظر خود را به احزاب و تشکل‌های عضو جبهه پیروان ارائه دادیم تا از میان این افراد، 21 نفر مشخص شوند و سپس این لیست به شورای مرکزی جبهه پیروان و ستاد انتخابات شورای شهر فرستاده شود. سخنگوی جبهه پیروان تصریح کرد: البته این اسامی تنها پیشنهادات جبهه پیروان برای انتخابات شوراهای سال آینده است و قطعا در این زمینه با سایر اصولگرایان نیز مذاکره می‌کنیم تا در نهایت به یک فهرست واحد برای انتخابات شورای شهر در تهران برسیم. سخنگوی جبهه پیروان با تأکید بر اینکه ما فعلا کاندیدای مشخصی را معرفی نمی‌کنیم و صرفا در حال بررسی صلاحیت افرادی هستیم که در مظان کاندیداتوری هستند، افزود: کاندیدای جبهه پیروان برای انتخابات ریاست جمهوری 96 کسی است که مورد اجماع اصولگرایان باشد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: