يکشنبه ۱۷ تير ۱۴۰۳
r_search
نوع نشریه:
نشریات:
از تاريخ:
تا تاریخ:
کد خبر: ۱۱۸۲۰
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹
صدور حکم جلب برای پسر ابتکار
غلامحسین محسنی‌اژه‌ای سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه برخی از رسانه‌ها مدعی شدند فرزند ابتکار مبالغ بالایی چک بی محل ارائه کرده و حکم جلبش از سوی مقام قضایی صادر شده و مدعی شده‌اند خانم ابتکار وی را از ساختمان محیط زیست فراری داده، گفت: از اینکه ابتکار او را فراری داده یا نه اطلاعی ندارم و بعید هم می‌دانم اینطور باشد. سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به قطعی شدن حکم این فرد گفت: فرد مورد اشاره یک حکمی درباره چک دارد و چون قطعی شده برای جلب او اقداماتی شده، اما از فراری دادنش خبر ندارم.

آمریکا 16 بار برجام را نقض کرده است
سید حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: برجام حاصل مذاکرات جمهوری اسلامی ایران با گروه 1+5 بود، اما باید توجه داشته باشیم بیش از مذاکره و توافق اجرای آن حائز اهمیت است. نقوی حسینی اظهار کرد: وقتی گفته‌های کشورهای مقابل به ویژه آمریکا را بعد از برجام مورد بررسی قرار می‌دهیم مشخص می‌شود که آنها بیشتر به دنبال اجرای تعهدات ایران هستند و چون نمی‌خواهند ملت ایران نفعی ببرد، توجهی به اجرای تعهدات خودشان ندارند. سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان کرد: تا کنون آمریکا 16 بار نقض برجام و بدعهدی و تحریم جدید در مقابل برجام و تعهدات خود در این قضیه داشته است که باید به آن توجه کرد. نقوی حسینی  ادامه داد: به عنوان مثال در روی کاغذ لغو تحریم سرمایه‌گذاری خارجی نوشته شده است ولی بعد از آن آمریکا محدودیت ویزا را تصویب کرد که در واقع مانعی برای سرمایه‌گذاری خارجی است.

حمایت اصلاح طلبان و اصولگرایان معتدل از سید حسن
محمدرضا خاتمی نایب رییس مجلس ششم با بیان اینکه این روزها برخی مطرح میکنند با فقدان آیت الله هاشمی در ائتلاف اصلاح طلبان شکاف ایجاد خواهد شد، گفت: اصلاح طلبی یک گفتمان بر خرد جمعی است و انسجام آن هیچ‌گاه وابسته به فرد نبوده است و از این به بعد هم نخواهد بود. خاتمی در پاسخ به این سؤال که چقدر احتمال می‌دهید سیدحسن خمینی برای انتخابات خبرگان ورود پیدار کند و آیا جریان اصلاحات از او حمایت خواهد کرد؟ گفت: ورود آیت الله سید حسن خمینی به انتخابات یک تصمیم جدی است اما اگر ایشان بخواهد وارد صحنه شود نه فقط اصلاح طلبان بلکه بخش بزرگی از اصولگریان معتدل نیز از او حمایت خواهند کرد. او تاکید کرد: سید حسن خمینی مورد حمایت آن بخش از اصولگریانی خواهد بود که به دنبال بهبود اوضاع کشور هستند

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: