يکشنبه ۱۷ تير ۱۴۰۳
r_search
نوع نشریه:
نشریات:
از تاريخ:
تا تاریخ:
کد خبر: ۱۱۸۶۰
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۱
تشکیل هیئت ویژه گزارش ملّی پلاسکو
رییس جمهوری با هدف اتخاذ تدابیر لازم برای پیشگیری از وقوع حوادث مشابه ساختمان پلاسکو، در حکمی دکتر محمد تقی احمدی رییس دانشگاه تربیت مدرس را به ریاست "هیأت ویژه گزارش ملّی بررسی حادثه ساختمان پلاسکو" منصوب کردند. در حکم حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی خطاب به احمدی آمده است: لازم می دانم، «هیأت ویژه گزارش ملّی بررسی حادثه ساختمان پلاسکو» به ریاست جناب عالی و عضویت شخصیت های علمی و خبره در تخصص‌های مختلف ذیربط به شرح ذیل تشکیل شود و ظرف مدت دو ماه «گزارش ملّی» این حادثه را با «بررسی علل و عوامل وقوع آتش ‏سوزی و فرو ریختن ساختمان»، «نحوه مدیریت محیطی حادثه»، «کیفیت هماهنگی دستگاه‌های مسئول در مدیریت بحران»، «راه‌های پیشگیری از تکرار آن» و «اصلاحات ساختاری و مدیریتی لازم» ارایه و گزارش دقیقی جهت اطلاع مردم شریف ایران منتشر نماید.

تشکیل جبهه مردمی باعث تشتت می‌شود
بهروز نعمتی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: قطعاً در انتخابات آینده ریاست‌جمهوری طیف پایداری گزینه جداگانه‌ای خواهد داشت. نعمتی اظهار کرد: به نظر من تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب در جریان اصولگرایی باعث ایجاد تشتت می‌شود و من معتقدم همچنان جامعه روحانیت مبارز باید محور جریان اصولگرایی باشد. وی افزود: تجربه آبادگران جوان هم نشان داده که ایجاد تشکل‌های جدید به این شکل شکست خورده است و باعث پشیمانی خواهد شد. این نماینده مجلس افزود: قطعاً در انتخابات آینده ریاست جمهوری طیف پایداری گزینه جداگانه‌ای خواهد داشت. طیف آقای باهنر و دوستان ما در موتلفه هم حتماً گزینه جدایی معرفی می‌کنند و طیف آقای چمران هم از این قافله بی‌نصیب نخواهد بود و توافق اینها با هم بسیار سخت است.

انتشار عکس از سوی خانواده هاشمی نبود
در پی انتشار عکسی از پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی عماد هاشمی نوه آیت الله هاشمی گفت: متاسفانه عده‌ای از دوستان و افراد نزدیک هم، گوشی و دوربین همراه‌شان داشتند و عکس‌های آیت‌الله را منتشر کردند. عماد هاشمی با بیان اینکه واقعا نیازی به پاسخگویی به توهین و تهمت های روزهای گذشته نبود اظهار کرد: آقا یاسر هم این کار را نکرده‌اند. یک نفر از طرف ایشان تصویر را منتشر کرده‌اند. وی افزود: خانواده در زمان حیات حاج‌ آقا وقتی به خودشان یا فرزندان‌شان هم توهین می‌شد، ترجیح می‌دادند پاسخ ندهند. الان هم از طرف آقا یاسر این تصویر را منتشر کرده‌اند و خودشان این کار را نکرده‌اند. هاشمی با بیان اینکه انتشار عکس کار درستی نبود افزود: متاسفانه عده‌ای از دوستان و افراد نزدیک هم، گوشی و دوربین همراه‌شان داشتند و عکس‌های ایشان را منتشر کردند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: