يکشنبه ۱۷ تير ۱۴۰۳
r_search
نوع نشریه:
نشریات:
از تاريخ:
تا تاریخ:
کد خبر: ۱۱۸۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲
پیگیری تحقیق و تفحص از صندوق بازنشستگی
همایون هاشمی نماینده مجلس از پیگیری طرح تحقیق و تفحص از صندوق بازنشستگی د کمیسیون اجتماعی مجلس خبر داد. هاشمی اظهار کرد: در صندوق بازنشستگی کشوری اتفاقاتی رخ داده که مسئولین باید نسبت به آن پاسخگو باشند. به ویژه در حوزه نیروی انسانی، پروژه‌ها و بهره‌وری شرکت‌ها حرف و حدیث‌هایی است و اسناد و مدارکی در اختیار ما قرار گرفته که در جریان تحقیق و تفحص به آنها خواهیم پرداخت و به زودی از طریق کمیسیون اجتماعی مجلس موضوع را پیگیری خواهیم کرد. نماینده مردم میاندوآب در مجلس گفت: من و تعدادی از نمایندگان متقاضی انجام این تحقیق و تفحص هستیم و این موضوع به کمیسیون اجتماعی مجلس ارجاع شده که ان‌شاءالله به زودی در دستور کار قرار می‌گیرد.

هاشمی گفت به نامزد هماهنگ‌ با رهبری رای دهید
اسدالله بادامچیان نایب‌رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه با اشاره به سخنان مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در آخرین روز عمر خود در جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ایشان در آن جلسه گفته بود اگر می‌خواهید مسائل مرتبط با برجام و مشکلات موجود کشور حل شود، در دوره آینده به رئیس‌جمهوری رأی بدهید که کاملاً هماهنگ و همراه با رهبری باشد. وی اظهار کرد: موتلفه اسلامی برای کسب مقام و قدرت وارد صحنه رقابت‌های انتخاباتی نشده است بلکه می‌خواهد با ولایت محوری و تبعیت از روحانیت به حل همه مشکلات بپردازد. بادامچیان تصریح کرد: موتلفه اسلامی پس از بحث و گفتگوهای گوناگون و نظرخواهی از دبیران استان‌ها و بدنه حزب، مهندس سید مصطفی میرسلیم را برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری 96 انتخاب کرده است. 

اصلاح‌طلبان از 84 درس گرفتند
شهربانو امانی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی اظهار کرد: اصلاح طلبان از انتخابات سال 1384 درس گرفته و چند سالی است تمرین ائتلاف و همگرایی کرده اند و هم افزایی این ائتلاف را تجربه کرده اند، لذا در انتخابات سال آینده نیز با کاندیدای واحد یعنی آقای روحانی حضور می یابند. وی افزود: البته اصلاح طلبان این تجربه را دارند که نباید دستشان خالی باشد و اگر این دغدغه که شاید آقای روحانی به هر دلیلی از حضور در انتخابات باز داشته شود، جدی گردد، اصلاح طلبان حتما گزینه دیگری را در کنار آقای روحانی خواهند داشت. در پاسخ به سئوالی در خصوص گزینه هایی که ممکن است کنار روحانی بعنوان کاندیدای اصلاح طلبان مطرح شوند، گفت:  تا جایی که اطلاع دارم روی مصادیق این موضوع بحث نشده است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: