يکشنبه ۱۷ تير ۱۴۰۳
r_search
نوع نشریه:
نشریات:
از تاريخ:
تا تاریخ:
کد خبر: ۱۱۹۱۲
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۶
سوژه روز

هفته گذشته سخنگوی حزب کارگزاران  از درخواست بخشی از اصلاح طلبان برای ارتباط با رهبری سخن گفته بود. نایب رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در مورد سخنان حسین مرعشی گفت: بسیاری از چهره های اصلاح طلب که مورد شناخت و وثوق رهبری نیز هستند ملاقات و ارتباط با ایشان دارند ولی این ارتباط نزدیک نیست و ما در صدد هستیم که این ارتباط برقرار شود.
محمدرضا تابش تاکید کرد: ما باید تلاش کنیم که این ارتباط نزدیک اتفاق بیفتد چراکه این عدم ارتباط برای ما ضعف و خلا است و از آن طرف باعث سوء استفاده جریان رقیب می شود.
تابش در پاسخ به این سوال که آیا فرد خاصی قرار است این ارتباط را ایجاد کند یا اصلاح طلبان برنامه خاصی برای برقراری چنین ارتباطی دارند، بیان کرد: این تقاضا از سوی گروه‌ها و طیف های مختلف اصلاح طلب خدمت ایشان ارائه شده است، انشاالله که مورد پذیرش قرار گیرد و مکانیزم آن را نیز باید خود ایشان تعیین کنند که به چه صورتی باشد.
گفتنی است مرعشی گفته بود: در شرایط کنونی رهبر معظم انقلاب تنها شخصیتی هستند که از نسل یاران نزدیک حضرت امام(ره) هستند. در نتیجه اگر تا دیروز آیت‌ا... هاشمی به نیابت از نظام با برخی از گروه‌های سیاسی در ارتباط بود و حلقه اتصال این گروه‌ها به نظام سیاسی تلقی می‌شد،امروز تنها شخصیتی که می‌تواند این خلا را پر کند رهبری انقلاب است.به همین دلیل درخواست این است که مسئولیت‌های مدنی و سیاسی آیت‌ا... هاشمی از این پس به حوزه رهبری نظام منتقل شود و مقام معظم رهبری در صورت صلاحدید در این زمینه تدبیر لازم را اتخاذ کنند.در شرایط کنونی بخشی از گروه‌های سیاسی تقاضا دارند که پس از رحلت آیت‌ا... هاشمی ارتباط این گروه‌ها به صورت مستقیم با مقام معظم رهبری برقرار شود.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: