يکشنبه ۱۷ تير ۱۴۰۳
r_search
نوع نشریه:
نشریات:
از تاريخ:
تا تاریخ:
کد خبر: ۱۱۹۱۶
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۸
احتمال تجدید نظر در حکم شلاق مرتضوی
مجتبی نظری وکیل‌مدافع سازمان تامین اجتماعی از ارجاع بخشی از پرونده سعید مرتضوی که به شلاق محکوم شده بود، به شعبه 68 دادگاه تجدیدنظر خبر داد. نظری گفت: بخشی از پرونده مرتضوی که در آن به شلاق محکوم شده بود، با اعتراض مرتضوی و ما به شعبه 68 دادگاه تجدیدنظر استان ارجاع شده است. وی افزود: ما معتقد بودیم که طبق ماده 104 قانون سازمان تامین اجتماعی که هر برداشتی از وجوه این سازمان به منزله برداشت از وجوه دولت و در نتیجه اختلاس است و نیز طبق ماده 5 قانون تشدید مجازات مرتکبین ارتشاء و اختلاس و کلاهبرداری، موضوع پرونده اختلاس محسوب می شود که این مساله در دادگاه بدوی نادیده گرفته شد. نظری یادآور شد: بخش نخست پرونده مرتضوی، هنوز منتهی به صدور رای نشده و در شعبه 22 دادگاه تجدیدنظر است.

برای کاندیداشدن تحت فشارم
مسعود پزشکیان در مورد احتمال کاندیداتوری اش در انتخابات آینده گفت: این زمزمه است و من هیچ تصمیمی در این رابطه نگرفته‌ام و تعدادی از بچه ها و دوستان بنده را تحت فشار گذاشته اند که باید کاندیدا شوید و من به آنها گفته ام قصدی برای این کار ندارم. نماینده مردم تبریز در مجلس درمورد اینکه آیا این بحث از طرف شورای عالی اصلاح طلبان مطرح شده است ادامه داد: نه، پیشنهاد این موضوع از طرف شورا نبوده است. نماینده اصلاح طلب مجلس در مورد استراتژی اصلاح طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری 96 افزود: آنچه سیاست درست است این معناست که از حق دفاع کنیم و اگر حقی وجود دارد بر روی آن حق بمانیم، صداقت، شفافیت و راستی چیزی است که نجات در آن است.

روحانی و مطهری نامزدهای جبهه مستقلین
قدرتعلی حشمتیان رئیس جبهه مستقلین و اعتدالگرایان با اشاره به برنامه این جبهه برای معرفی نامزد انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: جبهه مستقلین و اعتدالگرایان برای معرفی نامزد ریاست جمهوری خود به ۵ نفر رسیده که آقایان حسن روحانی و علی مطهری هم جز آنها هستند. وی افزود: مقرر شده که جلسه آتی جبهه مستقلین و اعتدالگرایان در اواخر اسفندماه برگزار و نامزد نهایی از میان اسامی موجود مشخص شود. رئیس جبهه مستقلین و اعتدالگرایان همچنین درباره رویکرد این جبهه نسبت به شورایعالی سیاستگذاری اصلاح طلبان در انتخابات شوراها گفت: با شورایعالی اصلاح طلبان تعامل داریم و جلسه خواهیم داشت اما معلوم نیست که بخواهیم با آن ها لیست مشترک بدهیم.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: