يکشنبه ۱۷ تير ۱۴۰۳
r_search
نوع نشریه:
نشریات:
از تاريخ:
تا تاریخ:
کد خبر: ۱۱۹۳۰
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۶
دشمن همه داشته های ما را هدف قرار داده است
حجت‌الاسلام رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی در اختتامیه همایش نظام سلطه و جریان نفوذ با بیان اینکه دشمن به دنبال نفوذ امنیتی از طریق به راه انداختن جنگ های نیابتی و ایجاد اختلافات قومی و مذهبی است تصریح کرد: قانون اساسی، رهبری و نهادهای انقلاب بهترین مدافع اقوام و مذاهب در کشور هستند. البته خدمت رسانی خالصانه به محرومان به ویژه در مرزها می‌تواند بستر نفوذ را از بین ببرد. زیرا دشمن از محرومیت ها سوء‌ استفاده می‌کند. دیروز دشمن با لشکرکشی با ما مقابله می کرد اما امروز همه داشته های ما را هدف قرار داده و آن‌ها را تهدید می‌کند.
آیت الله هاشمی بالانسر جریان‎های سیاسی بود
کواکبیان در جمع دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به خلأ وجود آیت‎الله هاشمی در مجمع تشخیص مصلحت نظام اشاره کرد و افزود: در رابطه با جایگزینی ایشان باید مقام معظم رهبری تصمیم‎گیری کنند. آیت‎الله موحدی کرمانی به صورت موقتی جانشین شده‎اند اما مقام معظم رهبری باید در این رابطه تصمیم بگیرند. معتقدم فقیه و مومن داریم اما به این زودی‎ها کسی نمی‎تواند جای ایشان را بگیرد چرا که ایشان بالانسر جریان‎های سیاسی کشور بودند و در جلسات خصوصی همواره افراد را نصیحت می‎کردند، فکر نمی‎کنم کسی بتواند جایگزین همه ابعاد وجودی آن مرحوم شود اما باید کسی در مجمع باشد که بین جریانات سیاسی توازن ایجاد کند.
از نامزدهای انتخابات 96 وثیقه‌ دریافت نمی‌شود
حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رئیس جمهور، در پاسخ به این  پرسش که آیا قرار است از نامزدهای انتخابات سال 96 وثیقه‌ای گرفته شود، اظهارکرد: در شرایط فعلی هیچ گونه تکلیفی برای دریافت وثیقه از نامزدهای انتخاباتی  در قانون انتخابات فعلی نداریم، اما اگر قانون نظام جامع انتخابات به انتخابات اردیبهشت 96 رسید کلیه حقوق و تکالیف بر اساس قانون جدید خواهد بود، اما اگر این قانون به تصویب مجلس نرسد، انتخابات 96 بر اساس قانون فعلی انتخابات برگزار می‌شود و در قانون فعلی هم تکلیفی برای نامزدهای انتخابات در نظر گرفته نشده است.




نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: