پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
r_search
نوع نشریه:
نشریات:
از تاريخ:
تا تاریخ:
کد خبر: ۱۱۹۴۳
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳
زمان احمدی‌نژاد هم می‌شد مذاکره بهتری کرد
مهرداد بذرپاش در همایش بررسی شاخصه‌های انقلابی‌گری و نقش دانشجویان در دانشگاه بوعلی‌سینای همدان  در پاسخ به دانشجویی که گفت در زمان رئیس جمهوری احمدی‌نژاد از مدیریت اسفناک او خبری نداشتید یا اعتقاد داشتید مدیریت کارآمدی داشته است؟ تصریح کرد: مدیریت متعالی شما را نمی‌دانم کجای دلم بگذارم؟ رشد منفی ۶ درصد را به مثبت ۶ درصد رساندید، کشورهای اسکاندیناوری هم ادعای رشد ۱۲ درصدی ندارند. بذرپاش با تأکید بر اینکه حتی از احمدی‌نژاد و جلیلی هم انتقاد داشتم، تصریح کرد: قبول داریم که زمان ریاست جمهوری احمدی‌نژاد حتما می‌شد مذاکره بهتری هم کرد اما همین "برجام" که به عنوان معجزه قرن رو کردید، ۱۱ بار در دوسال اخیر نقض شد. بیانیه خواندن شرف دارد به دیکته نوشتن توسط ما.

امید بستن به برجام نهایت خامی است
سیدمصطفی میرسلیم در مراسم بزرگداشت دهه فجر که در مسجد امام حسن عسکری(ع) شهرک کوثر قزوین برگزار شد اظهار داشت: برجام یک نکته مثبت داشت و آن اینکه در نتیجه مذاکرات و انتشار اخبار آن در جهان، حقانیت و مظلومیت ایران در افکار عمومی جهان اثبات شد و دنیا فهمید که ایران به دنبال خراب کردن جهان نیست بلکه به دنبال راهکار و درست کردن آن است. مذاکرات هسته‌ای منجر به این شد که مظلومیت ما در دنیا برطرف شود اما بقیه ماجرا نازرنگی طرف های مقابل ما بود. امید بستن به اینکه برجام به نتیجه ای برسد و سپس همه مسائل ما حل شود و سیل برکت از آمریکا به ایران جریان پیدا کند نهایت خامی و از دست دادن فرصت است.

قصد شرکت در انتخابات را ندارم
مرضیه وحیددستجردی ضمن ابراز امیدواری از اتحاد گروه‌های اصولگرا در قالب جبهه نیروهای مردمی انقلاب اسلامی اظهار کرد: نتایجی که تا به حال به دست آمده خیلی بیشتر از حد انتظار ما بوده، تاکنون تقریبا غیر از یکی دو مورد تمام نیروهای ارزشی و انقلابی زیر چتر جبهه نیروهای مردمی گرد هم آمده‌اند که امید داریم آن یکی دو گروه هم به این اتحاد بپیوندند. وی در پاسخ به سوالی ضمن تکذیب کاندیداتوری خود در انتخابات 96 بیان کرد: همان‌طور که شورای نگهبان تایید کرده است بانوان نیز اجازه دارند که کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری شوند و سپس صلاحیت‌شان در راستای اینکه چقدر تجربه و سابقه دارند بررسی شود، اما من صد در صد قصد شرکت در انتخابات را ندارم.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: