چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
r_search
نوع نشریه:
نشریات:
از تاريخ:
تا تاریخ:
کد خبر: ۱۱۹۸۰
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۵
واکنش روز

نایب رییس مجلس شورای اسلامی به اظهارات اخیر مشاور فرمانده سپاه در خصوص نقل خاطره‌ای از مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی پاسخ داد.
علی مطهری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: آقای مقدم‌فر مشاور فرمانده محترم سپاه در ارتباط با خاطره‌ای که من از مرحوم هاشمی نقل کردم توضیح خواسته است. این خاطره را آقای هاشمی دو بار برای من نقل کرد، فرمود: «بعد از انتخابات سال ٨٤ من از دخالت برخی افراد یک نهاد نظامی شکایت کردم و ١١٠ نفر از آنها به زندان‌های کوتاه مدت محکوم شدند و اسناد آن را نزد خود دارم.» ایشان می‌گفت: «من این موضوع را به اطلاع مقام رهبری هم رساندم و گفتم به خاطر مصلحت نظام از آنها می‌گذرم».
وی افزود: حالا آقای مقدم‌فر از من خواسته است اسم یکی از آن ١١٠ نفر را بگویم. به ایشان می‌گویم بروند سراغ افرادی که احضار روح می‌کنند و از طریق احضار روح آن عزیز از دست رفته اسامی را به دست آورند.
گفتنی است حمیدرضا مقدم فر مشاور فرهنگی فرمانده سپاه پاسداران گفته بود: ما به آقای علی مطهری می‌گوییم "109 نفر را ما فاکتور می‌‌گیریم، شما فقط یک نفر از آن 110 نفر را که در دادگاه محکوم شده است به ما معرفی کن!".
وی با بیان اینکه "یک بخش از عملیات روانی دشمن در دوران فعلی بر مبنای استفاده از خاطرات آیت‌الله هاشمی رفسنجانی تعلق گرفته است"، اظهار کرد: گروهی بنا دارند با ساختن خاطرات جعلی و نسبت دادن آن به "رازهایی که آیت‌الله نگفت"، القائاتی را که خود دوست دارند به افکار عمومی دیکته کنند.
مقدم‌فر افراد ساده‌لوح و سطحی‌نگری مثل علی مطهری و محمود صادقی را بهترین عامل برای پیاده‌سازی سوژه‌ها و موضوعات عملیات روانی دشمن دانست که گاهی نادانسته و بر اثر جهل و برخی نفسانیت‌ها در زمین دشمن بازی می‌کنند و عامل پیاده‌سازی سناریوهای دشمن در داخل می‌شوند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: