سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
r_search
نوع نشریه:
نشریات:
از تاريخ:
تا تاریخ:
کد خبر: ۱۲۰۱۰
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲
سال دیگر می‌نویسیم رئیس‌جمهور قالیباف
رضا شیران خراسانی رئیس ستاد مردمی قالیباف در سال 92 تاکید کرد: شرایط کشور به گونه است که در اردوگاه اصولگرایان به نیروی جهادی کارآمد نیاز داریم که کسی نیست جز آقای قالیباف. شیران حادثه پلاسکو را در سبد رای قالیباف اثرگذار ندانست و گفت: ممکن است برای هر کدام از کاندیداها اتفاقاتی بیفتد اما مردم از بینش برخوردار هستند، بنابراین پلاسکو نمی تواند اثرگذار باشد که اگر بود، اوضاع خوزستان نیز بر سبد رای کاندیدای دیگر تاثیر می گذاشت. رئیس ستاد مردمی قالیباف در سال 92 افزود:‌ کشور عزیزمان،با بهره‌گیری از استعدادهای خدادادی و اکتسابی و شایستگی‌های مدیریت جهادی آقای قالیباف، به جایگاه اول منطقه‌ای می‌رسد، اصولگرایان به اجماع می‌رسند و تاکید دارم سال دیگر در خبرها می‌نویسیم رئیس‌جمهور قالیباف.

می‌خواهند تا انتخابات جاروجنجال کنند
معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور تصریح کرد که برخی قرار گذاشته‌اند تا انتخابات هر کار مجلس و دولت را به سخره بگیرند. حمید ابوطالبی در توییتر خود نوشت: ظاهرا برخی تشکل‌ها قرار گذاشته‌اند تا انتخابات، هر کاری از سوی مجلس و دولت در کشور انجام شود را به استهزاء و سخره گرفته و با جار و جنجال ملت را ناامید کنند. وی افزود:  وقتی جناحی و یا فردی، سخنی برای گفتن نداشت، برای کسی حرمتی قائل نبود، از خدا هم نترسید؛ همانند دوره پیشین، ملت و دولت و مجلس را به سراشیبی خواهد راند؛ ابوطالبی تاکید کرد: دوستان، شرط ورودبه عالم سیاست وحکمرانی بر قلب مردمان، داشتن اندیشه برای رشد و توسعه ملک وملت است، و نه تیشه برای زدن ریشه؛ بر امید ملت نتازید.

برخی احیای هورالعظیم را انکار می‌کنند
معصومه ابتکار رئیس سازمان محیط زیست احیای تالاب‌ها هورالعظیم را یکی از توجهات ویژه‌ دولت به استان خوزستان عنوان کرد و افزود: چندی پیش رئیس جمهور اعلام کرد که حداقل 4 هزار مترمکعب برای ‌آب شیرین که از کرخه می‌آید به این تالاب اختصاص داده شده است. ابتکار با بیان اینکه 70 درصد کار تالاب هورالعظیم انجام شده است و 30 درصد آن باقی مانده مانده است که آب‌گیری کامل شود، خاطرنشان کرد: نمی‌دانم چرا این خورشید تابانی که در آسمان است را عده‌ای می‌خواهند انکار کنند. وی تصریح کرد: تیم‌های حقیقت یاب از انجمن‌های متخصص محیط زیست و همچنین تشکل‌ها را دعوت کردیم تا به این پروژه (تالاب هورالعظیم) سری بزنند؛ بنده مردم را هم دعوت می‌کنم که تالاب هورالعظیم و چیزی که عیان است را ببیند؛ ضمن اینکه اکنون تصاویر ماهواره‌ای گویای همه چیز است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: