سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
r_search
نوع نشریه:
نشریات:
از تاريخ:
تا تاریخ:
کد خبر: ۱۲۰۲۰
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴
سوژه روز

وکیل‌مدافع سیدمحمد خاتمی از احضار سردار نقدی به مرجع قضایی خبر داد. سیدمحمد انجام در گفت‌وگو با ایسنا با بیان این مطلب، گفت: حسب اعلام شعبه رسیدگی‌کننده با توجه به بخشنامه قوه قضاییه مبنی بر احضار فرماندهان و مقامات نظامی دارای درجه سرداری از طریق دفتر ویژه ستاد کل نیروهای مسلح در دفتر مقام معظم رهبری مراتب احضار سردار نقدی به آن دفتر اعلام شده است.
وی افزود: تاکنون متهم به مرجع قضایی مراجعه‌ای نداشته و حسب درخواست آن دفتر مستندات پرونده نیز برای آن دفتر ارسال‌ شده است.
گفتنی است سید محمد انجام پیش تر در گفت‌وگو با خبرگزاری آنا، درباره موضوع این شکایت اظهار کرده بود:‌ سردار نقدی چندی پیش در مصاحبه‌ای با روزنامه شرق ادعا می‌کند که آقای خاتمی از پادشاه عربستان برای کارهای سیاسی خود پول گرفته است که خبرنگار به سردار نقدی می‌گوید قبلا این مسئله تکذیب شده است. سردار نقدی جواب می‌دهد که من را محاکمه کنید و من آنجا جواب می‌دهم.
وکیل رئیس دولت اصلاحات اضافه کرد: چون این ادعا مبنایی ندارد قریب دو هفته پیش یک شکایت کیفری با عنوان نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی علیه سردار نقدی در شعبه 4 بازپرسی دادسرای رسانه ثبت کردیم که در حال رسیدگی است.
حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضاییه سوم بهمن سال جاری در نشست خبری  در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه آیا حجت‌الاسلام و المسلمین محمد خاتمی رئیس دولت اصلاحات از سردار نقدی شکایت کرده و پرونده ای در این رابطه تشکیل شده است؟‌ گفت:‌ بله، این شکایت ثبت شده و در دادسرا تعقیب می‌شود. هر فردی که تظلم‌خواهی و شکایت کند، طبعا به آن رسیدگی خواهد شد. این پرونده نیز در مرحله مقدماتی است و رسیدگی به آن در صلاحیت خود مرجع رسیدگی‌کننده است. بسیاری از متهمان و مجرمان را داشته‌ایم که حکم علیه‌شان صادر شده بود و خودشان علیه دیگری شکایت کرده‌اند، حتی آن‌ها در زندان بوده‌اند، ولی توانستند با شکایت‌شان طرف دیگر را محکوم کنند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: