سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
r_search
نوع نشریه:
نشریات:
از تاريخ:
تا تاریخ:
کد خبر: ۱۲۰۲۳
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۵
هزینه‌کردن برای انتخابات حرام است
محمد غرضی نامزد انتخابات ریاست جمهوری 92 در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه رقیب اصلی خود در انتخابات 96 را چه کسی می‌دانید، گفت: بنده همان طور که در دوره قبل رقیب نداشتم، الان هم رقیب ندارم. وی ادامه داد: در سال 92 بر اساس سوابق و کارهایی که انجام داده بودم گفتم 55 میلیون رأی دارم اما احزاب و گروه‌ها مانع شدند که صحبت‌های بنده به گوش مردم برسد. آنان معمولا در انتخابات هزینه‌های بسیار زیادی می‌کنند اما بنده هزینه کردن در انتخابات را حرام می‌دانم به این دلیل که آرایی که از این طریق در صندوق می‌رود، تبدیل به قدرت اجتماعی نمی‌شود بلکه تبدیل به ضدیت اشخاص با یکدیگر می‌شود به ضرر انقلاب، مردم و قاعده جامعه است.

مهدی هاشمی به زندان بازگشت
مدیرکل زندان‌های استان تهران مصطفی محبی گفت: مهدی هاشمی روز گذشته برای ادامه تحمل کیفر به زندان بازگشت. مهدی هاشمی به علت فوت پدرش از  19 دی ماه در مرخصی بسر می برد. محبی مدیرکل زندان های استان تهران 20  بهمن ماه در حاشیه بازدید سفرای مقیم ایران از کانون اصلاح و تربیت در جمع خبرنگاران درباره مرخصی مهدی هاشمی، گفت: مرخصی مهدی هاشمی تا 25 بهمن ماه بود که تا شنبه - 30 بهمن ماه - تمدید شده است. موضوعی که باعث جنجال های بسیاری شد و حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری 24 بهمن ماه درباره تمدید مرخصی مهدی هاشمی تا 25 بهمن ماه گفت: استفاده بیش از ۵ روز مرخصی فقط برای مهدی هاشمی نیست. 

روحانی اخلاق گفت‌وگو با منتقدین را رعایت نمی‌کند
محمد نبی حبیبی، دبیر کل حزب مؤتلفه اسلامی به اظهارات رئیس‌جمهور که منتقدین دولت را متهم به داشتن «آلزایمر سیاسی» کرده است، گفت: رئیس جمهور متأسفانه اخلاق گفتگو با منتقدین را رعایت نمی‌کند؛ قبلا هم بارها این عبارات موهن و سایر عبارات مشابه را تکرار کرده‌ است. محمد نبی حبیبی در ادامه با بیان اینکه اخیرا رئیس جمهور واریز ۲۰ درصد درآمد نفت را به صندوق توسعه ملی مورد اعتراض قرار داده و به منتقدین حمله کرده است که چرا این رویکرد را نقد نمی‌کنند، خاطرنشان کرد: واریز ۲۰ درصد درآمدهای نفتی به صندوق توسعه ملی مصوبه برنامه است و هر سال هم دولت در لایحه بودجه می‌آورد. بند «ب» تبصره یک بودجه مربوط به همین موضوع است. اگر نقدی هم به این مسئله باشد اول دولت باید مطرح کند و آن را در لایحه نیاورد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: