جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
r_search
نوع نشریه:
نشریات:
از تاريخ:
تا تاریخ:
کد خبر: ۲۲۴
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۸
براساس پيش‌بينی سازمان هواشناسی مبنی بر افزايش دما در روزهای آينده، از هموطنان درخواست می‌شود مديريت مصرف برق را به ويژه در ساعت‌های اوج بار (ساعات 12تا 16 و 19 تا 23) در دستور كار خود قرار دهند.
 
به گزارش روابط عمومی شرکت توانیر، با آرزوی قبولی طاعات و عبادات هموطنان عزیز در ماه مبارک رمضان، به اطلاع می‌رساند، گرمای هوا که نسبت به سال گذشته زودتر شروع و تداوم بیشتری نیز داشته، باعث افزایش فزاینده مصرف برق شده است.
 
از این رو با توجه به شروع فصل تابستان و براساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی مبنی بر افزایش دما در روزهای آینده، از هموطنان درخواست می‌شود مدیریت مصرف برق را به ویژه در ساعت‌های اوج بار (ساعات 12 تا 16 و 19 تا 23) در دستور کار خود قرار دهند و همچنان با صرفه جویی در مصرف، کارکنان صنعت برق را برای ارائه خدمت بهتر و تأمین برق پایدار یاری رسانند.
 
بدیهی است که صنعت برق با آمادگی کامل در همه بخش‌های تولید، انتقال و توزیع، تمام تلاش خود را برای تأمین برق پایدار به کار گرفته است.
 
راهکارهای ساده برای کاهش مصرف برق:
 
*خاموش کردن لامپ‌های اضافی و استفاده از روشنایی طبیعی در روز، ساده‌ترین راه صرفه جویی در مصرف برق است.
 
*دمای مناسب برای تنظیم ترموستات در کولرهای گازی بین 23 تا 25 درجه سانتیگراد است.
 
*تا حد امکان از لوازم پرمصرف برقی مانند اتو، لباسشویی، ظرفشویی و جارو برقی به صورت همزمان در ساعات اوج بار، استفاده نشود.
 
در پایان از همراهی صمیمانه مردم فهیم کشورمان در مصرف بهینه برق سپاسگذاری می‌نماید.
 
 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: