چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
r_search
نوع نشریه:
نشریات:
از تاريخ:
تا تاریخ:
کد خبر: ۲۴۶۱
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۳
زورگیری از کارگران زحمتکش در خانه مجردیمیزان- زورگیرانی که با فریب کارگران و متقاعد کردن آن‌ها برای رفتن به خانه مجردی از آنان زورگیری می‌کردند، در عملیات پلیس پایتخت دستگیر شدند. سرگرد محمدحسین امینی، رئیس کلانتری ۱۵۹ بی‌سیم در این باره گفت: ساعت ۱۵ و ۲۵ دقیقه هشتم شهریورماه ماموران گشت انتظامی یگان کلانتری ۱۵۹ هنگام گشت‌زني در خیابان ۱۷ شهریور بودند که فردی سراسیمه خود را به ماموران رساند و با معرفی خود به نام «صادق» گفت: یک کارگر ساختمانی هستم که از شهرستان برای کار در ساختمان به تهران آمده‌ام اما دیروز در پارک وقتی در حال استراحت بودم پسری جوان به من مراجعه کرد و با بیان این موضوع که کارگر ساختمانی است و یک منزل مجردی را به اتفاق چند کارگر ساختمانی دیگر اجاره کردند، از بنده خواست که برای استراحت به منزل آن‌ها بروم و در آنجا استراحت کنم.
شاکی در ادامه گفت؛ دقایقی از حضور من نگذشته بود که دو نفر دیگر وارد منزل شدند و با زورگیری و ضرب و شتم من گوشی موبایل و پول‌های بنده را به سرقت بردند من نیز محل را ترک و امروز با زیر نظر گرفتن منزل آن‌ها یکی از زورگیران را شناسایی و بلافاصله با پلیس ۱۱۰ تماس گرفتم. ماموران بلافاصله رسیدند و متهم که آرمان ۲۷ساله نام داشت را دستگیر کردند.
سرگرد امینی افزود: متهم پس از دستگیری به کلانتری منتقل شد و در این زمینه پرونده‌ای تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی ارجاع شد. بنا به دستور بازپرس دادسرای ناحیه ۱۴ تهران مقرر شد پرونده جهت تحقیقات بیشتر و کشف سایر جرایم متهم و همچنین شناسایی و دستگیری سایر همدستانش در اختیار کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار بگیرد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: