چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
r_search
نوع نشریه:
نشریات:
از تاريخ:
تا تاریخ:
کد خبر: ۲۵۵۹
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۹
تسنیم- در ساعت 15 روز یازدهم شهریور ماه امسال، از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 وقوع یک فقره درگیری منجر به جنایت در طبقه سوم یک مجتمع مسکونی در میدان پونک اعلام شد. با حضور ماموران کلانتری در محل مشخص شد که سه مامور کمپ ترک اعتیاد (که در عین حال سه برادر هستند) پس از تماس پدر جوانی معتاد، به ساختمان محل زندگی این خانواده مراجعه اما در زمان انتقال جوان معتاد به کمپ، این شخص با چاقوی آشپرخانه به سمت آن‌ها حمله‌ور شده و یک نفر از آن‌ها به نام امیر (29 ساله) را از ناحیه گردن و نفر دوم به نام میثم (28 ساله) را نیز از ناحیه کتف دست راست مجروح کرده است که متاسفانه امیر به علت اصابت ضربه چاقو به شریان حیاتی و خونریزی شدید فوت کرده است.
پس از تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمـد و به دستور شعبه دوم بازپرسی دادسرای ناحیه 27 تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. دو برادر مقتول در اظهارات مشترکی عنوان کردند که پدر قاتل به واسطه اعتیاد پسرش به مصرف موادمخدر، با کمپ تماس گرفته و از آن‌ها خواسته تا برای انتقال فرزندش به کمپ و انجام اقدامات درمانی جهت ترک مصرف موادمخدر اقدام کنند که در مراجعه به منزل وی، بیمار (قاتل) به سمتمان حمله‌ور شد.
با گذشت چهار روز سرانجام متهم با حضور در اداره دهم پلیس آگاهی، خود را تسلیم کرد. سرهنگ کارآگاه آریا حاجی‌زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با توجه به اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت، قرار بازداشت موقت از سوی مقام محترم قضایی صادر شد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: