پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
r_search
نوع نشریه:
نشریات:
از تاريخ:
تا تاریخ:
کد خبر: ۳۵۷۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۱
با کاروان حله
آیا چاووشی به مهرجویی کم‌لطفی کرد؟؟
داریوش مهرجویی درباره فعالیت‌های این روزهای خود به هنرآنلاین گفت: نمایشی با نام غرب واقعی را از نوشته‌های سام شپرد که خودم ترجمه کرده‌ام، با بازی امین حیایی، محمدرضا خلج و... از روز ۲ شهریور به صحنه بردم که اجرای آن تا ۲۲ مهر در طبقه ششم پردیس کورش ادامه دارد. مهرجویی در ادامه درباره فیلم سنتوری نیز توضیح داد: فیلم «سنتوری، مرد پاییزی» فعلا مراحل پیش تولید را می‌گذراند و هنوز وارد مراحل اصلی کار نشده‌ایم.

وی درباره حضور محسن چاووشی در این فیلم گفت: حضور محسن چاووشی در این فیلم به طور کامل منتفی است. در واقع محسن به من خیلی کم‌لطفی کرد. او با سنتوری به شهرت و اعتبار رسید و با وجود دریافت مجوزهای لازم کار واکنش بدی از خود نشان داد و من را دلگیر کرد.
وی افزود: رقمی که او درخواست کرد دو برابر دستمزد کارگردان بود...! البته این حرف‌ها را کنار بگذاریم، زیرا دوست ندارم چیزی راجع به آن بگویم.
این کارگردان پیشکسوت در پایان گفت: ممکن است یک یا دو خواننده جایگزین چاووشی داشته باشم که به زودی اطلاعات دقیق آن را در اختیار رسانه‌ها قرار خواهیم داد.
در حاشیه خبر هنر آنلاین و حرف‌های آقای مهرجویی باید گفت محسن چاووشی اگر صدایی مستعد و توانمند نداشت گل نمی‌کرد. اینکه صدای او با فیلم سنتوری گل کرد، یا فیلم سنتوری با صدای او؟ جای چند و چون دارد. او امروز خواننده‌ای حرفه‌ای است و باید با توجه به شرایط امروزش با او تعامل کرد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: