شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
r_search
نوع نشریه:
نشریات:
از تاريخ:
تا تاریخ:
کد خبر: ۳۶۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۲
با کاروان حله
به گزارش هنرآنلاین نشست خبری کنسرت ناصر چشم آذر صبح روز دوشنبه در مکتب‌خانه تهران برگزار شد. در ابتدای این نشست فرهاد هراتی رهبر این کنسرت گفت: خوشحالم که یکی از اسطوره‌های ما بعد از سه دهه راضی به اجرا شده است. زمانی که ایشان به من پیشنهاد همکاری در این ارکس‌تر را به عنوان رهبر دادند، پنج روز طول کشید تا به جواب ایشان پاسخ بدهم؛ زیرا استرس داشتم و نمی‌توانستم چنین تصمیم سختی را قبول کنم.
ناصر چشم آذر نیز درباره اجرایش گفت: این کنسرت به چهار بخش تقسیم می‌شود. بخش اول کار خواهران غریب است، بخش دوم از آلبوم باران عشق، بخش سوم استودیو فیلم و بخش آخر نیز ملودی‌های ۴۰ سال پیش به صورت بی‌کلام است.
چشم آذر در پاسخ به سؤالی درباره عدم فعالیت‌هایش در این چند سال پاسخ داد: من از صحنه نرفته بودم که الان بخواهم بازگردم. در این سال‌ها با واحد موسیقی فیلم صداوسیما همکاری می‌کردم، اما اجرای زنده نداشتم. البته چندی پیش در شب منتقدان فیلم، با یک ارکس‌تر کوچک اجرایی داشتم، اما چون پیشنهاد درستی در این سال‌ها نداشتم اجرایی برگزار نکردم تا این‌که به پیشنهاد همسرم تصمیم به اجرای زنده با یک ارکس‌تر بزرگ گرفتم.
چشم آذر در اواسط این نشست اشاره کرد: قطعه «قارچ سمی» به بازماندگان فاجعه منا تقدیم شده. برای بازماندگان این حادثه طلب صبر و شکیبایی دارم، امیدوارم دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم. کنسرت «شب باران عشق» با اجرای آثار ناصر چشم‌آذر روز ۱۹ مهرماه در تالار وحدت برگزار خواهد شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: