جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
r_search
نوع نشریه:
نشریات:
از تاريخ:
تا تاریخ:
کد خبر: ۳۶۸۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۵
In the Forum on Forerunners of Traffic Culture held on Wednesday in Tehran, the President insisted on the well observation of social rules and regulations by all and said: “All of us must learn in our socio-political life that if we want to turn left, we must use left indicator and then go left and vice versa. But if we use right indicator and turn left, we create disaster and disorder. Thus, using wrong indicator in a political life, can also lead the society to a wrong direction”.
رئیس جمهور گفت:‌ در زندگی اجتماعی و سیاسی همه باید یاد بگیریم اگرمی‌خواهیم به چپ برویم باید راهنمای چپ بزنیم. اگر برعکس عمل کنیم یعنی راهنمای راست بزنیم و به چپ برویم فاجعه آفریده می‌شود. حسن روحانی در همایش طلایه‌داران فرهنگ ترافیک با بیان اینکه اگر در سیاست کسی راهنمای اشتباه بزند، جامعه به خطر می‌افتد، افزود: اگر کسی در مسیری که نباید دور بزند دور زد، برای خود و سایرین خسارت ایجاد می‌کند و ما باید از نظم ترافیکی به نظم اجتماعی و سیاسی برسیم.

در سیاست اگر کسی راهنمای اشتباه بزند، جامعه به خطر می‌افتد

 روحانی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی به معنای قانون‌گرا بودن مردم است، تاکید کرد که این موضوع اولین علامت نظم کشور از نگاه کسانی است که از خارج از کشور به ایران می‌آیند و اگر ترافیک شهرها منظم و در چارچوب قانون باشد، آن‌ها آن را علامتی بر قانون‌گرایی ایرانیان می‌دانند و لذا خیابان‌های ما می‌تواند آینه و مظهری از تمدن ایرانی باشد. روحانی همچنین درخصوص مسئله ترافیک تصریح کرد که ریشه مسئله ترافیک فرهنگ است و گرچه ترافیک هم یک مسئله اجتماعی و هم یک مسئله اقتصادی است و به جان و اوقات مردم مربوط است، اما فرهنگ در این بین مهم‌ترین مسئله است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: