سه‌شنبه ۱۹ تير ۱۴۰۳
r_search
نوع نشریه:
نشریات:
از تاريخ:
تا تاریخ:
کد خبر: ۶۲۶۸
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۹

AFC: قهرمانی تیم ملی فوتسال زنان ایران، یکی از مهم‌ترین اتفاق‌های ۲۰۱۵

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در گزارشی با عنوان «فوتبال زنان آسیا از قدرت نمایی تا شکوفایی»، به اتفاق‌های فوتبال زنان در سال ۲۰۱۵ پرداخت و از ادامه قدرت‌نمایی آسیایی‌ها در فوتبال نوشت.در این گزارش، قهرمانی تیم ملی فوتسال زنان ایران در آسیا نیز یکی از مهم‌ترین اتفاق‌های سال ۲۰۱۵ عنوان شد. AFC در گزارش آورده است: «فوتسال زنان یک گام تاریخی و رو به جلو در این سال برداشت و اولین دوره رقابت‌های فوتسال زنان آسیا، ماه سپتامبر در مالزی برگزار شد. برگزاری اولین دوره این رقابت‌ها برای توسعه فوتسال زنان بود. ایران که در پایان این رقابت‌ها موفق شد به مقام قهرمانی برسد و سر خط اخبار روز دنیا را به خود اختصاص دهد. گل تیمی آن‌ها به مالزی در این رقابت‌ها نیز در شبکه ‌های اجتماعی منتشر شد.».

رئال مادرید در نبود کاپیتانش نتایج بهتری کسب کرده است!

ر‌ئال‌ ماد‌رید در این فصل به علت کسب نکردن نتایج درخشان، مورد انتقادات زیادی قرار گرفته است.یکی از دلایل این اتفاق، آسیب‌دیدگی‌های فراوان راموس تا اینجای فصل بوده است اما گاهی اوقات رئال در نبود بازیکن تاثیرگذارش، نتایج بهتری گرفته است. آمارها نشان می‌دهد این تیم در نبود سرخیو راموس در این فصل تا به حال شکست نخورده است. ۱۰ پیروزی و یک تساوی نتایج رئال در نبود این مدافع بوده است.آلوارو آربلوا، بیشترین پیروزی را به همراه مادرید در این چند سال کسب کرده است. او پیش از ۱۰۰ بازی انجام داده است و ۷۴ درصد بازی‌ها را با برد پشت سر گذاشته است. پس از او، ایسکو با ۷۳.۸ درصد قرار گرفته است و کریستیانو رونالدو با ۷۳.۵ بعد از او جای دارد.په‌په، کریم بنزما، رافائل واران، مارسلو و گرت بیل هم با بیش از ۷۰ درصد پیروزی، در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

تعطیلی پیاپی اردوهای تیم ملی وزنه‌برداری در سال المپیک!

پس از مسابقات و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ی قهرمانی جهان در آمریکا و نتایج ضعیفی که به دست آمد با تغییراتی که در نفرات دعوت شده به اردو لحاظ شد، قرار بود اردوی تیم ‌ملی در اول دی ماه برگزار شود تا استارت کار برای المپیک زده شود، اما اردوی تیم ‌ملی به دلیل همزمانی با مرحله چهارم لیگ برتر یک هفته‌ به تعویق افتاد. در حالی که همه منتظر آغاز اردوی تیم ‌ملی برای المپیک بودند برای دومین مرتبه و این بار به دلیل آنچه که کمبود منابع مالی اعلام شده، لغو شد.در فاصله زمانی هفت ماه مانده تا آغاز بازی‌های المپیک لغو شدن اردوی تیم ملی و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ی اتفاق ناخوشایندی محسوب می‌شود آن هم برای رشته‌ای که جزو امیدهای کاروان ایران برای کسب مدال است.از سوی دیگر در این مدت باقی‌ مانده تا المپیک، و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ان باید هر‌ چه‌ ز‌و‌د‌تر در اختیار کادر فنی باشند تا از لحاظ مسائل مربوط به دوپینگ تحت کنترل باشند و هر چه و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ زمان بیشتری خارج از اردو به سر ببرد، ممکن است کار برای کادرفنی سخت‌تر شود.به نظر می‌رسد فدراسیون وزنه‌برداری مشکلات خود را با کمیته ملی المپیک حل کند و اگر نیاز به برگزاری جلسه‌ای هست هر‌ چه‌ ز‌و‌د‌تر این کار انجام گیرد تا در المپیک افسوس و حسرت نصیب و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ی نشود.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: