سه‌شنبه ۱۹ تير ۱۴۰۳
r_search
نوع نشریه:
نشریات:
از تاريخ:
تا تاریخ:
کد خبر: ۶۴۰۷
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۲
چه کسی به سوشا خیانت کرد؟!
هکرها یا مدیران پرسپولیس
ماجرای دستگیری سوشا مکانی و اتفاقاتی که برای این دروازه بان فوتبال کشورمان رخ داده در روزهای گذشته نقل محافل ورزشی  و غیر ورزشی ها بوده و در فضای مجازی نیز بازتاب های مختلفی داشته است.

*آخرین وضعیت از زبان وکیل مکانی
بهنام علی محمدی وکیل سوشا مکانی  در خصوص اتفاقات روی داده برای سوشا مکانی دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: متأسفانه ناخواسته این پرونده با چنین شکلی مطرح شد و ما تا روز چهارشنبه تنها منتظر نتایج تحقیقات می‌مانیم. وی با بیان اینکه به احتمال زیاد روز چهارشنبه نتایج تحقیقات مشخص می‌شود، گفت: ما مستندات خود را ارائه کردیم و پلیس فتا نیز در حال پیگیری موضوع است. متأسفانه آقای حسن‌زاده در مرخصی بودند و اگر ایشان حضور داشتند قطعاً کار سوشا به زندان اوین نمی‌کشید. علی‌محمدی گفت: من روز یکشنبه ظهر دست سوشا را گرفتم و باهم به دادسرا رفتیم، متاسفانه پرونده قطوری برای وی درست شده؛ پس از حضور ما آقای حسن‌زاده دلایل و مدارکی را از ناجا خواست و آنها نیز مدارک را ارائه دادند که نشان داد موکل من بیگناه است اما متاسفانه در غیاب بازپرس حسن‌زاده آقای قاسم‌زاده که سابقه بازداشت موقت سیاسی (مدیرعامل سابق پرسپولیس) را دارد پیگیر پرونده موکل من شد.

*مقصرین
بهنام علی محمدی گفت: در این اتفاق ۳ نفر نقش دارند که یکی از آنها یک هکر جوان بوده که تلگرام سوشا را هک کرده و ۲ نفر دیگر که اقدام به انتشار اطلاعات شخصی موکل من کرده بودند. وی در خصوص فیلمی که از سوشا مکانی در یک مهمانی منتشر شده است، گفت: من این فیلم را ندیدم اما اصلاً چیزی در مورد فیلم در پرونده سوشا مطرح نشده است.

*خبر از پرسپولیسی ها نیست
علی‌محمدی با ابراز گلایه از اینکه باشگاه پرسپولیس هیچ حمایتی از مکانی نداشته است، از مدیران این باشگاه گلایه و البته به برخی اقدامات آنان اشاره کرد و گفت: سال‌ها پیش آقای پروین به دلیل یک اتفاقی که باعث شده بود چند نفر از بچه‌ها گرفتار شوند پای برهنه با ۴ سند به کلانتری رفت و بچه‌ها را آزاد کرد. گفت: متاسفانه موضوعی مطرح شده مبنی بر اینکه سوشا شاکی خصوصی داشته است، من این موضوع را به شدت تکذیب می‌کنم و با قاطعیت می‌گویم عکس‌هایی که منتشر شده مربوط به موکل من نیست. وکیل سوشا مکانی گفت: هنوز خبر بازداشت سوشا تائید نشده بود اما در باشگاه با بیرانوند در حال مذاکره بودند؛ معنای این حرکت چیست؟ آقای کاشانی پس از این اتفاق صحبت‌هایی کردند که من تنها می‌توانم برای ایشان ابراز تأسف کنم. وی ادامه داد: بخشی از عکس‌ها خانوادگی و مربوط به نامزد سوشا مکانی بود که پدر نامزدش آمد و شهادت داد مابقی عکس‌ها هم مربوط به موکل من نیست اما آنها را به وی منتسب کردند. علی ‌محمدی خاطرنشان کرد: متاسفانه جو عمومی به گونه‌ای شد که سوشا را روانه اوین کرد.

*نامردی مدیران پوپولیست
بهروز رهبری فرد مدافع سابق پرسپولیس که عادت همیشه به انتقاد دارد مقصر این اتفاقات را نه سوشا بلکه مدیران پرسپولیس می داند. وی در اینستاگرام نوشت: «سوشا مکانی تمام شد و رفت همونجایی که قبل از اون امثال مجاهد خذیراوی و ... رفته بودند. بحث دفاع از یک حرکت خارج از عرف یک دروازبان درجه دو نیست.بحث نابودی یک انسان هست و خانوادش. بحث سرخودگی یک جوون و بی ابرو شدن یک مسلمان هست که هنوز حکمی دال بر محکومیتش از مراجع قضایی صادر نشده. بحث نامردی مدیران پوپولیستیه که وقتی جوونهای مردم رو که تو تیمهای شهرستانیشون بدور از حاشیه ستاره هستن رو با پولهای میلیاردی میارن تو تهران هزارویکشب و بدون اینکه توجیهشون کنن و حواسشون بهشون باشه ولشون میکنن و وقتی گندی بالا میاد بجای حل مشکل و کمک کردن برای حل مشکل خودشونو کنار میکشن در حالیکه تقصیر این آقایون کمتر از امثال سوشا نبوده و نیست.بحث کم لطفی تعدادی از عزیزان ژورنالیست ماست که فقط برای چندصدتا تیراژ بیشتر یک حرکت نا متعارف یک بازیکن درجه دو چنان موضوع رو تو بوق و کرنا میکنن که گویی همه مشکلات جامعه هفتاد میلیونی ایران بخاطر حرکت غیر اخلاقی سوشا بوده و با نابودی اون دیگه ایران و ورزش کثیفمون درست میشه. بحث قوه محترم قضائه هست که بجای برخورد قاطعانه با یک مشت دلواپس خودسر قلدر که درست در حساسترین شرایط سیاسی کشور که همون اجرای برجام هست کاملا آگاهانه در رکاب رژیم قاصد آل سعود بجای یک حرکت اعتراضی متمدنانه بسان آدمخوران دوران جاهلیت کاری میکنن که تمام زحمات دولت رو نقش بر آب میکنن نه تنها کاری به اونها که دشمنان واقعی مردم هستند ندارد بلکه اجازه میدهد قبل از تکمیل مراحل رسیدگی و انشا رای یک کار اشتباه یک جوون بی عقل تمام رسانه ها اینگونه آبروی او و خانوادشو ببرن. آقایون سوشا باید تنبیه شود ولی مرد باشید و مردانه با این موضوع برخورد کنید. والسلام!»

*حضور مدیر برنامه های حقیقی در پرسپولیس
در حالی که وکیل مکانی از اقدامات باشگاه پرسپولیس ناراحت است حسین عبدی سخنگوی هیات مدیره پرسپولیس در صحبت با فارس در مورد احتمال حضور بیرانوند در پرسپولیس گفت: در نقل و انتقالات همیشه این صحبت‌ها هست. پنجره نقل و انتقالات برای همین مساله است و باشگاه می‌تواند از حق خودش استفاده کند. عبدی در مورد بازگشت علیرضا حقیقی به پرسپولیس گفت: «اسم بازیکن خاصی را نمی‌برم و امیدوارم سوشا ماندگار باشد ولی هر اتفاقی رخ بدهد باشگاه راه خودش را طی می‌کند.» حسین عبدی در حالی گفته قرار داد مکانی فسخ نشده است که  شنیده شده عصر روز دوشنبه مدیربرنامه های علیرضا حقیقی دقایقی پیش به باشگاه پرسپولیس رفت اما موفق به دیدار با علی اکبر طاهری نشد.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: