سه‌شنبه ۱۹ تير ۱۴۰۳
r_search
نوع نشریه:
نشریات:
از تاريخ:
تا تاریخ:
کد خبر: ۶۴۰۹
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۰
رافائل بنیتس از رئال مادرید اخراج شد
به نوشــته رســانه های اســپانیایی رافائــل بنیتس ســرمربی رئال مادرید از ســمت خود اخراج شــده اســت و باشــگاه رســما این خبر را تا ســاعاتی دیگر اعــلام خواهــد کــرد. ســرمربی پیشــین لیورپول و ناپولــی کــه در ایــن فصــل در ســانتیاگوبرنابئو نتایــج ضعیفی کســب کرده بعــد از تســاوی ۲-۲ یکشنبه شــب تیمش مقابل والنســیا از سمت خود اخراج شد.رســانه های اســپانیایی اعلام کردند باشــگاه رئال مادرید امروز جلســه ویژه ای در مــورد آینده بنیتس تشــکیل داد و در نهایــت تصمیــم بــه اخــراج او گرفــت. از ژوزه مورینیــو و زیــن الدیــن زیــدان به عنــوان گزینه های جانشــینی رافا بنیتــس نام برده می شود.

رونالدینیو به انگلستان میرود
بازیکن پیشــین تیم فوتبال برزیل در نظر دارد برای ســه - چهار ســال دیگر به فوتبال خــود ادامه دهد و یکی از کشــورهای آســیایی، آمریکا و انگلســتان مقصد بعــدی این بازیکن خواهد بــود. روبرتو، برادر رونالدینیــو که مدیــر برنامه هــای ایــن بازیکن نیز هست، گفت بیش از یک تماس از تیم های انگلیسی داشــته اســت. وی که پس از جدایی از تیم پاریسن ژرمن مــورد توجــه باشــگاه منچســتریونایتد واقع شده بود، به بارســلونا رفت و هرگز هم در انگلستان بازی نکرد .بر پایه گــزارش ســایت گل، آخرین باشــگاهی که رونالدینیو در عضویت آن قرار داشــت فلومیننســه برزیل بود. وی ســابقه بــازی در تیم هــای میلان ،کوئرتــارو و و اتلتیکــو  مینیــهرو را هــم در کارنامــه دارد.  روبرتــو در گفتگــو بــا The Times  اظهــار کرد: آســیا و آمریــکا بــرای رونالدینیــو محتمل تر هستند .بــرادر من یک مبارز اســت. او عاشــق بردن اســت و ایــن چیــزی اســت کــه مــردم در خصــوص او نمــی داننــد. رونالدینیو همچنان مــی خواهد بازی کنــد. او هرگــز مصدومیــت جــدی نداشــته و در فــرم بدنی عالــی قــرار دارد. فکــر می کنم او ســه تــا چهــار ســال دیگــر و شــاید هــم بیشــتر بتواند بازی کند.روبرتو گفت پــول برای برادرش در اولویت قرار ندارد .وی ادامه داد: پــول در درجه نخســت اهمیت قرار ندارد. او فقط می خواهد بازی کند.

اورتون و تاتنهام امتیازات را تقسیم کردند
پرونده هفته بیســتم رقابتهای لیــگ برتر انگلیس با تســاوی تیــم اورتون مقابل تاتنهام بســته شــد .هفته بیســتم رقابتهای لیگ برتر انگلیس یکشنبه شــب با برگزاری دیدار تیم های اورتــون و تاتنهام پایان یافت .در این بازی که به میزبانی اورتون برگزار شد دو تیم در پایان به تساوی یک بر یک رضایت دادند. ابتدا آرون لئون در دقیقه ۲۲ برای اورتون گلزنی کرد اما بامیدله آلای در دقیقه ۴۵ کار را به تساوی کشاند. تاتنهام با این تســاوی خارج از خانه ۳۶ امتیازی شــد و در رده چهارم جدول باقی مانــد و تیم اورتون با ۲۷ امتیاز در مکان یازدهم جدول ایستاد.

انریکه بهترین مربی سال شد
سرمربی بارسلونا از نگاه سایت آمار و تاریخ، بهترین مربی ســال انتخاب شــد. لوییس انریکه توســط سازمان فدراســیون جهانی تاریخ و آمار فوتبال به عنوان بهترین ســرمربی سال ۲۰۱۵ انتخاب شد .سرمربی بارســلونا با ۱۶۵ امتیاز در جایگاه نخست قرار گرفت. پــپ گواردیولا ســرمربی بایرن  مونیخ بــا ۸۶ امتیاز در جایــگاه بعدی قرار گرفته اســت .ماســیمیلیانو آلگری، ســرمربی یونتووس با ۴۳، اونای امری سرمربی سویا، کارلو آنچلوتی سرمربی

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: