سه‌شنبه ۱۹ تير ۱۴۰۳
r_search
نوع نشریه:
نشریات:
از تاريخ:
تا تاریخ:
کد خبر: ۶۴۶۴
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۸
خلعتبری می‌ماند، سپاهان ادینیو را نمی‌خواهیم
باشگاه سپاهان از ماندن محمدرضا خلعتبری در این تیم خبر داد. باشگاه سپاهان طی اطلاعیه‌ای که آن را روی سایت رسمی خود قرار داده است توضیحاتی درباره وضعیت خلعتبری و ادینیو داد. در این اطلاعیه آمده که محمدرضا خلعتبری تمایل دارد در سپاهان بماند و البته باشگاه سپاهان هم تمایلی به جدایی به او ندارد. به این ترتیب خلعتبری تا پایان فصل در جمع زردپوشان اصفهانی خواهد ماند. در بخش دیگری از این اطلاعیه درباره ادینیو آمده که باشگاه سپاهان تمایلی به جذب این بازیکن ندارد و درخواستی هم برای استخدام این بازیکن نداشته است.

 پروین برای حل مشکل مکانی به دادسرا رفت
پیشکسوت باشگاه پرسپویس جهت پیگیری وضعیت دروازه‌بان پرسپولیس به دادسرا رفت. علی پروین صبح امروز با حضور در دادسرای فرهنگ و رسانه، پیگیر وضعیت سوشا مکانی شد. او پس از حضور در دادسرا برای دقایقی با وکیل مکانی صحبت کرد تا از وضعیت دروازه‌بان پرسپولیس اطلاعاتی کسب کند. پروین پس از خروج از دادسرا، با خانواده مکانی روبه‌رو شد و ابراز امیدواری کرد تا مشکل سوشا مکانی هرچه زودتر حل شود.

دایی یکی از بهترین‌ خریدهای خارجی هرتابرلین
پایگاه اینترنتی فوکوس با تمجید از علی دایی او را یکی از بهترین خریدهای هرتابرلین در لیگ آلمان معرفی کرد. به گزارش پایگاه اینترنتی فوکوس، علی دایی مهاجم تیم ملی فوتبال ایران که چند صباحی را در لیگ آلمان گذراند، عملکرد خوبی در فوتبال این کشور از خود به جای گذاشت. هرتابرلین در این فصل با هدایت داردای توانسته نتایج خوبی کسب کند و به نظر می‌رسد در پایان فصل همراه بایرن مونیخ و دورتموند سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند. عملکرد خوب هرتابرلین در این فصل باعث شده است تا پایگاه اینترنتی فوکوس برترین خریدهای تاریخ تیم پایتخت‌نشین فوتبال آلمان را معرفی کند که علی دایی در بین ۵ خرید برتر هرتابرلین جای گرفته است. دایی در سال ۱۹۹۲ همراه بایرن مونیخ به قهرمانی در لیگ آلمان رسید و در همان سال به عنوان اولین ایرانی تاریخ در دیدار بایرن مونیخ و منچستریونایتد در فینال لیگ قهرمانان اروپا در نوکمپ حاضر بود اما فرصت بازی به او نرسید. دایی پس از این سال از بایرن مونیخ جدا شد و به هرتابرلین پیوست و در این تیم عملکرد خوبی در خط حمله از خود به جا گذاشت و توانست نقش مهمی در موفقیت این تیم در اروپا ایفا کند، از جمله گلزنی برابر تیم‌های بزرگی چون میلان و چلسی.

توافق ابتدایی پرسپولیس با بیرانوند
عد از بازداشت سوشا مکانی دروازه بان پرسپولیس و جدایی ایمان صادقی از جمع سرخپوشان، مسئولان باشگاه خرید یک دروازه‌بان جدید را در دستور کار قرار داده و مذاکراتی را با علیرضا بیرانوند انجام دادند. بیرانوند با باشگاه نفت تهران قرارداد دارد ولی مدیرعامل این باشگاه برای جدایی این دروازه‌بان به پرسپولیس چراغ سبز نشان داده بود. بیرانوند عصر امروز سه شنبه به باشگاه پرسپولیس رفت و جلسه‌ای را با علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه برگزار کرد. دروازه‌بان تیم نفت به توافقات اولیه با مسئولان پرسپولیس رسیده و مقرر شد فردا به دنبال گرفتن رضایتنامه‌‌اش از باشگاه نفت باشد. این در حالی است که جعفر کاشانی رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس هم در یکی، دو روز اخیر با علیرضا منصوریان سرمربی تیم نفت در این‌باره مذاکراتی داشته تا رضایت منصوریان را برای جدایی بیرانوند جلب کند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: