سه‌شنبه ۱۹ تير ۱۴۰۳
r_search
نوع نشریه:
نشریات:
از تاريخ:
تا تاریخ:
کد خبر: ۶۵۰۸
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۷
ستاره‌ای که هیچ وقت ستاره نشد

پیام صادقیان هافیک خلاق سابق تیم های ذوب آهن و پرسپولیس و این فصل نفت تهران با انتشار پیامی در اینستاگرام اعلام کرد قصد دارد از فوتبال بی رحم(!) خداحافظی کند. این بازیکن به رغم بازی تکنیکی که داشت اما نتوانست در تیم ملی جایی داشته باشد ضمن اینکه ممکن است وقتی این مطلب را می خوانید او از تصمیم اخیرش منصرف شده باشد. صادقیان اما در دو سالی که تیم پرسپولیس را همراهی می کرد حاشیه هایی را برای خود و باشگاه دست و پا کرد!

*خالکوبی

پیام صادقیان در ابتدای حضورش در تمرینات پرسپولیس و همینطور در بازی های رسمی دستش را با باند می بست و این سوال در ذهن بعضی شکل گرفته بود که سبب این موضوع چیست. او مدتی بعد، بدون بانداژ در تمرین حاضر شد تا به نوعی از خالکوبی اش رونمایی کند.

*همسایگی دردسرساز

اواخر آبان ماه سال 92 روزنامه قانون از حاشیه دیگر صادقیان رونمایی کرد: پیام صادقیان یکی از بازیکنان موفق پرسپولیس در این فصل بوده اما سرزده رفتن سردار رویانیان به خانه او حرف وحدیث های زیادی را مطرح کرد. از گوشه وکنار شنیدیم ماجرا از تغییر آپارتمان این بازیکن شروع شد وقتی پیام بعد از چند ما از سعادت آباد به ایران زمین در شهرک غرب نقل مکان کرد و در آپارتمان نزدیک هاکوپیان ساکن شد! رویانیان هم روی این مسئله حساس شده و بعد از اینکه خبرهایی به او از پیام دادند تصمیم گرفت چندین بار سرزده به خانه بازیکن تیمش برود و همین مسئله این بازیکن را ناراحت کرد و گفت: «زندگی شخصی خودم به خودم ربط دارد و درست نیست کسی سرزده به خانه ام بیاید!» رویانیان هم از این حرف صادقیان ناراحت شده است. مسئله دیگری که هم که بازیکنان در خصوص محل سکونت این بازیکن می گویند همسایگی او با یک بازیگر زن است.

*زدن بازیکنان حریف

صادقیان زمانی که در پرسپولیس بازی می کرد بارها بازیکنان حریف را بدون توپ مورد نوازش خود قرار می داد و بارها این اتفاقات از چشم داور دور ماند. صادقیان دربازی پرسپولیس وملوان باآرنج به صورت بازیکن حریف کوبید، این صحنه ازچشم داوردور ماند اما عادل فردوسی‌پور در90 با پخش تصاویری از آرنج زدن صادقیان، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال را مجبور به واکنش کرد؛ محرومیت یک جلسه‌ای! دو هفته بعد صادقیان با وجود گذراندن محرومیت یک جلسه‌ای، درهمان دقیقه 8 شهرآورد تکلی خشن روی پای سیاوش اکبرپور زد و در ادامه هم با لگد به شکم بازیکن استقلال کوبید. صادقیان به خاطر آن لگد کارت قرمز نگرفت ولی تا مرز درگیری فیزیکی با خلعتبری هم رفت. 20 روزبعد در بازی با فجرسپاسی دوباره صادقیان حاشیه‌ساز شد. او این‌بار با آرنج خود بازیکن فجرسپاسی رانقش بر زمین کرد و بازهم داور این خطا را از وی ندید!4

*عدم حضور در جام جهانی

صادقیان از جمله بازیکنانی است که در دنیای مجازی خصوصا اینستاگرام فعال است قبل ازاینکه ترکیب نهایی تیم ملی برای حضور در جام جهانی 2014 برزیل مشخص شود، کارلوس کی‌روش نام صادقیان را از جمع دیگر بازیکنان خط زد. صادقیان در واکنش به این مساله نوشت: «بر باعث و بانی اش لعنت»!

*رفاقت با خواننده زیر زمینی

از حاشیه های صادقیان در پرسپولیس می توان به رفاقت با خواننده زیر زمینی و کشیدن سیگار و قلیان اشاره کرد. امیر تتلو البته در مورد سیگار کشیدن صادقیان در اینستاگرام نوشت: من پیام و کلا چند ماهه میشناسم اونم بعد از اینکه به داور فحش داد و محروم شد و اون تایمى که همش مصدوم شد باهاش رفاقت کردم که باهاش حرف بزنم ، چون واقعا داشت نابود میشد و کلا هروقت دیدمش فقط باهاش تمرین کردم !! والا زبونم مووو دراورد انقد گفتم سیگار نکش و...!!!، من که همش خودم سر تمرینم!! خودش نمیخواست به من چه؟!؟ بعدشم که پدرمون درومد متقاعدش کردیم که کاراشو بذار کنار! درخشان باهاش لج کرد !!!! به من چه ؟!!؟ یکى نیست بگه نمیدونى ... نزن، واسه معروفیت راههاى دیگه اى هم هست سر صبحى دهنه منو باز نکنید ، بذارین تو حال خودم باشم !!! همرو برق میگیره مارو چراغ نفتى.

*خداحافظی از پرسپولیس

وی آذر ماه سال 93 اعلام کرد به‌دلیل داشتن پیشنهاد خارجی قصد دارد پرسپولیس را ترک کند صادقیان مدتی بعد در اینستاگرام از ماندن در پرسپولیس گفت.

*حال عادی نداشت!

اواخر دی‌ماه سال گذشته شاگردان درخشان برای برگزاری اردو راهی امارات شدند که البته این بار نیز حواشی‌ای برای صادقیان داشت. بانک ورزش در این خصوص نوشت: «پيام صادقيان هرچند سعي مي‌کند تا با حضور در شبکه‌هاي اجتماعي رابطه دوستانه‌اي با هواداران برقرار کند اما ظاهرا در برقراري ارتباط با تمرينات چندان موفق نبوده است. از راس‌الخيمه خبر مي‌رسد پيام صادقيان که چندان سرحال نبوده با کسب اجازه از کادرفني در تمرينات شرکت نمي‌کند و به استراحت مي‌پردازد. یک روز بعد، وقتي پيام سر تمرين حاضر مي‌شود، درخشان از او مي‌خواهد که دور زمين بدود که بازيکن جنجالي پرسپوليس از دستور سرمربي امتناع مي‌کند و به رختکن مي‌رود. درخشان نيز در همين فاصله به کادر باشگاه مي‌گويد که براي او بليت تهيه کنند تا او به تهران برگردد.»

*بازی بعد از 105 روز

سی ام بهمن ماه سل 93 پيام صادقيان مهاجم تکنیکی پرسپولیسی ها که به دلیل مصدومیت و محرومیت بیشتر بازی های تیمش را از دست داده بود بعد از هفته ها شرایط حضور در زمین را پیدا کرد و بعد از 105 روز دوري از ترکيب پرسپوليس در برابر صباي قم به جاي اميد عاليشاه وارد زمين شد. صادقیان در زمان مربیگری حمید درخشان و سپس برانکو عملکرد قابل قبولی نداشت و بیشتر نیمکت نشین بود تا اینکه پایان فصل گذشته باشگاه پرسپولیس رسما عذر این هافبک را خواست تا او راهی نفت تهران شود.

*خداحافظی از فوتبال؟!

هافبک سابق ذوب آهن، پرسپولیس و نفت تهران که در فصل گذشته دوران پرحاشیه ای را پشت سر گذاشته بود در این فصل به همراه علیرضا منصوریان به دنبال بازگشتی رویایی به فوتبال بود. صادقیان که موفق شده بود تا حدودی به وعده خود عمل کند در ادامه فصل با توجه به مشکلات مالی این باشگاه بنای ناسازگاری گذااشت و در ادامه نیز به دنبال دریافت رضایتنامه اش از این باشگاه برای حضور در تیم دیگری بود که با مخالفت مسوولان این تیم همراه شد. صادقیان با توجه به این اتفاق در تصمیمی عجیب پستی در صفحه اینستاگرامش قرار داده و اعلام کرده از فوتبال حالش بهم می خورد و می خواهد خداحافظی کند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: