سه‌شنبه ۱۹ تير ۱۴۰۳
r_search
نوع نشریه:
نشریات:
از تاريخ:
تا تاریخ:
کد خبر: ۶۵۰۹
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۸

پپ با مسی را به سیتی می‌رود

یک سایت انگلیسی از تلاش پپ گواردیولا برای حضور ستاره آرژانتینی بارسلونا در تیم فوتبال منچسترسیتی خبر داد. سرمربی حال حاضر بایرن مونیخ قرار است در پایان فصل به لیگ برتر انگلستان برود و مقصد وی به احتمال فراوان منچسترسیتی خواهد بود. سرمربی پیشین تیم فوتبال بارسلونا طبق اعلام دیلی اکسپرس در نظر دارد لیونل مسی را به باشگاه سیتی بیاورد. گواردیولا و مسی خاطرات خوبی با یکدیگر دارند و انواع و اقسام جام ها از قهرمانی لالیگا گرفته تا لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی را بالای سر برده‌اند.

مدافع پیشین آرسنال درگذشت

مدافع پیشین تیم فوتبال آرسنال، جان رابرتس، در سن ۶۹ سالگی درگذشت. رابرتس در سال ۱۹۷۱ به آرسنال کمک کرد تا دو جام قهرمانی را بالای سر ببرد. باشگاه آرسنال بر روی پایگاه اینترنتی خود نوشت: همه در باشگاه از شنیدن خبر درگذشت رابرتس در غم و اندوه به سر می برند. همه عوامل باشگاه با خانواده مرحوم رابرتس همدرد هستند. باشگاه آرسنال در خصوص جزئیات مرگ رابرتس توضیخاتی نداده است. رابرتس در آوریل سال ۱۹۶۹ از نورثهمپتون به آرسنال پیوست و در فصل ۷۱-۱۹۷۰ هجده بار برای این تیم به میدان رفت. در این فصل آرسنال، هم قهرمان لیگ شد و هم جام حذفی انگلستان. رابرتس در آبرساینون ولز به دنیا آمد و قبل از اینکه یک بازیکن حرفه ای شود به عنوان آنش نشان در خط آهن کار می کرد. رابرتس سابقه بازی در تیم های سوانزی، بیرمنگام، رکسهام و هال سیتی را هم دارد.

مارکو گروژیچ به لیورپول پیوست

باشگاه لیورپول امروز به صورت رسمی تایید کرد که مارکو گروژیچ، ستاره 19 ساله باشگاه ستاره سرخ بلگراد را به خدمت گرفته است. گروژیچ 19 ساله از فصل آینده پیراهن لیورپول را به تن کرده و تا انتهای فصل جاری به صورت قرضی در ستاره سرخ باقی خواهد ماند. دو هفته پیش باشگاه ستاره سرخ اعلام کرده بود که با مبلغ 5 میلیون پوندی پیشنهادی لیورپولی ها برای به خدمت گرفتن گروژیچ موافقت کرده است. گروژیچ روز یکشنبه وارد لیورپول شد، دوشنبه تحت آزمایشات پزشکی قرار گرفت و سرانجام امروز لیورپولی ها تایید کردند که با قراردادی 5 ساله به ارزش 5 میلیون پوند وی را به خدمت گرفته اند؛ هرچند که تا انتهای فصل بصورت قرضی برای باشگاه سابقش بازی خواهد کرد. او با تیم زیر 20 ساله های صربستان عنوان قهرمانی جهان را کسب کرده و می تواند به عنوان هافبک تهاجمی به میدان برود. ستاره سرخ اعلام کرد که از اندرلخت بلژیک و اشتوتگارت آلمان نیز پیشنهاداتی 2 و 5 میلیون یورویی برای گروژیچ دریافت کرده بود اما در نهایت به پیشنهاد لیورپول پاسخ مثبت داده است.

لیگ برتر انگلیس، مقصد بعدی رافا بنیتس

رافا بنیتس دو روز پیش و تنها پس از 7 ماه نشستن روی نیمکت رئال مادرید، از این تیم برکنار و جای خود را به زیدان داد. از همین حالا گمانه زنی ها در مورد آینده بنیتس شروع شده و اسکای اسپورت، از لیگ برتر انگلیس به عنوان مقصد احتمالی بعدی مربی اخراجی رئال نام برده است. بنیتس سابقه مربیگری در دو تیم لیورپول و چلسی را در کارنامه دارد و به خوبی با فضای فوتبال جزیره آشناست. به ادعای اسکای اسپورت، دیگر گزینه های بنیتس، تیمی در لیگ ایتالیا و همچنین والنسیاست. بنیتس در والنسیا از محبوبیت بالایی میان هواداران برخوردار است چون بین سال های 2001 تا 2004 توانست این تیم را دو بار قهرمان لالیگا و یک بار قهرمان جام یوفا کند. با توجه به حضور موقت گری نویل در والنسیا تا پایان فصل، این احتمال وجود دارد که مدیران والنسیا، بنیتس را به مستایا بازگردانند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: