سه‌شنبه ۱۹ تير ۱۴۰۳
r_search
نوع نشریه:
نشریات:
از تاريخ:
تا تاریخ:
کد خبر: ۶۵۵۱
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۲

«لوییس سوآرس» دو جلسه محروم شد

مهاجم اروگوئه ای تیم فوتبال بارسلونا به دلیل درگیری در تونل در پایان دیدار این تیم با اسپانیول، متحمل دو جلسه محرومیت شد. بارسا در دیداری جنجالی در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابتهای جام حذفی با نتیجه ۴ بر یک از سد اسپانیول گذشت. پس از پایان بازی درگیری بازیکنان دو تیم به تونل کشیده شد و طبق اعلام داور مسابقه، سوآرس به بازیکنان حریف دشنام داده است. باشگاه بارسلونا در واکنش به تصمیم کمیته انضباطی فوتبال اسپانیا گفته در این خصوص فرجام خواهی خواهد کرد. مسئولان باشگاه بارسا عنوان کرده اند بازیکن تیمشان از الفاظی که مارتین مونوئرا در گزارش خود آورده استفاده نکرده است. اسپانیول در این بازی که چهارشنبه شب برگزار شد دو بازیکن خود را به دلیل اخراج از دست داد.

مسوت اوزیل بهترین لژیونر آلمانی شد

بازیکن میانی تیم فوتبال آرسنال از سوی مجله کیکر به عنوان بهترین بازیکن آلمانی شاغل در لیگ‌های خارجی معرفی شد. مسوت اوزیل به دلیل عملکرد خوبی که در فصل ۱۶-۲۰۱۵ برای توپچی‌های لندن داشته به عنوان برترین لژیونر آلمانی انتخاب شده است. اوزیل در میان دیگر بازیکنان آلمانی شاغل در لیگ های دیگر از جمله تونی کروس، سامی خدیرا و باستین شواین اشتایگر به این عنوان انتخاب شده است. اوزیل چهار پاس گل دیگر در رقابتهای این فصل لیگ برتر بدهد به رکورد ۲۰ پاس گل تیه ری آنری خواهد رسید. انتخاب اوزیل به عنوان برترین لژیونر در حالی رخ می دهد که وی در سطح کلاس جهانی هنوز نظر بسیاری را جلب نکرده از جمله لوتار ماتئوس که اعتقاد دارد انتظار بیشتری از این بازیکن وجود دارد. کاپیتان پیشین تیم ملی آلمان در این خصوص به عملکرد ضعیف این بازیکن در شکست ۴ بر صفر آرسنال مقابل ساوتهمپتون اشاره می کند.

همه بخاطر زیدان هیجان زده اند

ژابی آلونسو از اینکه زین الدین زیدان هدایت تیم سابقش رئال مادرید را بر عهده گرفته خوشحال است. زیدان هفته گذشته جایگزین رافا بنیتس در تیم اول رئال شد. او یک سال و نیم مربی تیم دوم این باشگاه بود و حالا این فرصت را دارد تا توانایی هایش در عرصه مربیگری را در تیم اول رئال نشان دهد. زیدان امشب برابر دپورتیوو برای اولین بار روی نیمکت کهکشانی ها خواهد نشست. ژابی آلونسو، ستاره سابق رئال و فعلی بایرن در همین رابطه گفت:" من زیدان را خیلی خوب می شناسم. مقابل او بازی کرده ام و مقطعی نیز او مربی من بود. همه بخاطر او هیجان زده اند و من در چالش جدیدی که قبول کرده برایش آرزوی موفقیت می کنم. امیدوارم او بتواند با رئال بهترین نتایج را بگیرد."

نامه‌فیفا‌به‌بلاتروپلاتینی‌درمورددلایل‌محرومیت

کمیته اخلاق فیفا در نامه ای رسمی به سپ بلاتر و میشل پلاتینی، دلایل محرومیت 8 ساله شان را به آنها ‏توضیح داد.‏ این دو متهم هستند که از جایگاه شان سو استفاده کرده اند و بلاتر در سال ‏‏2011 یک پرداختی 2 میلیون فرانکی ناموجه به پلاتینی داشته است. کمیته اخلاق فیفا این دو را ابتدا ‏برای 90 روز و سپس برای 8 سال از فعالیت های فوتبالی محروم کرد. هرچند بلاتر و پلاتینی بارها اعلام کردند که تخلفی نداشته اند اما اکنون کمیته اخلاق فیفا با فرستادن نامه ‏هایی جداگانه برای آنها، دلایل در نظر گرفتن این محرومیت را اعلام کرد.‏این دو پیش از این اعلام کرده بودند که علیه این حکم فرجام خواهی خواهند کرد و وکلای آنها با دریافت ‏این نامه ها، راحت تر می توانند برای رفع این احکام فعالیت کنند. بلاتر و پلاتینی برای فرجام خواهی ‏ابتدا باید به کمیته اخلاق فیفا رجوع کنند و در صورت عدم نتیجه گیری، به دادگاه حکمیت ورزشی ‏شکایت کنند.‏

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: