سه‌شنبه ۱۹ تير ۱۴۰۳
r_search
نوع نشریه:
نشریات:
از تاريخ:
تا تاریخ:
کد خبر: ۶۶۳۷
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۵

یونایتد قیمت مروان فلاینی را اعلام کرد

باشگاه منچستریونایتد برای بازیکن بلژیکی خود قیمت تعیین کرد. منچستریونایتد در سپتامبر سال ۲۰۱۳ مروان فلاینی را با قیمت ۲۷/۵ میلیون پوند از اورتون به خدمت گرفت. دیلی میرر خبر داده که باشگاه منچستریونایتد در نظر ندارد این بازیکن بلژیکی را کمتر از ۲۴ میلیون پوند بفروشد. منچستریونایتد همچنین اعلام کرده تحت هیچ شرایط حاضر نیست فلاینی را به طور قرضی در اختیار تیم دیگری قرار دهد. میلان یکی از تیم هایی است که برای خرین فلاینی پیشقدم است.

سرمربی تیم فوتبال رئال بتیس برکنار شد

سرمربی تیم فوتبال رئال بتیس به دلیل کسب نتایج ضعیف از سمت خود برکنار شد. تیم بتیس شنبه شب با نتیجه یک بر صفر مقابل ختافه تن به شکست داد و اکنون در خطر سقوط به دسته پایین تر فوتبال اسپانیا قرار دارد. پپه مل، مربی پیشین تیم فوتبال وستهام، در دسامبر سال ۲۰۱۴ هدایت بتیس را بر عهده گرفته بود. وی از فوریه سال ۲۰۱۰ تا دسامبر سال ۲۰۱۳ هم هدایت این تیم را بر عهده داشت. در بیانیه سایت باشگاه بتیس آمده است: رئال بتیس از زحمات پپه مل تشکر می کند و برای آینده حرفه ای این مربی بهترین آرزوها را دارد. این باشگاه اسپانیایی هنوز نامی از جایگزین این مربی اعلام نکرده است.

چلسی به دور چهارم صعود کرد

تیم فوتبال چلسی در رقابتهای جام حذفی انگلیس برابر اسکانثورپ به بردی آسان دست یافت. آبی پوشان لندنی شامگاه روز یکشنبه در چارچوب مرحله سوم رقابتهای جام حذفی انگلیس در ورزشگاه اسمفورد بریج به مصاف تیم گمنام اسکانثورپ رفتند و این تیم را با شکست ۲ بر صفر بدرقه کردند. شاگردان گاس هیدینک با این برد به مرحله چهارم مسابقات راه یافتند. دیه گو کاستا (۱۳) و رولن لوفتس چک (۶۹) در این بازی گل های تیم چلسی را به ثمر رساندند.

امیدوارم سال بعد توپ طلا به اوزیل برسد

آرسن ونگر، سرمربی آرسنال معتقد است که توپ طلای امسال به مسی می رسد ولی برای برنده شدن اوزیل در سال آینده اظهار امیدواری کرد. امشب در زوریخ مراسم توپ طلا برگزار خواهد شد و از بین مسی، نیمار و رونالدو، یکی برنده عنوان بهترین بازیکن سال می شود که البته شانس فوق ستاره آرژانتینی بیشتر از رقبای خود است. آرسن ونگر در نشست خبری خود در پاسخ به سوالی در مورد اینکه اوزیل می تواند در آینده برنده توپ طلا شود یا خیر گفت:" پیش از این بارها گفته ام که من مخالف جوایز اینچنینی هستم. امسال مسی این عنوان را به دست می آورد اما امیدوارم اوزیل بتواند در سال های آتی توپ طلا را ببرد. مهم این است که ما یک تیم ورزشی هستیم و اهمیت دادن به جوایز فردی چندان مطلوب من نیست. ما در دنیایی زندگی می کنیم که همه چیز حول محور فردگرایی است. فوتبال یک ورزش تیمی است و این همه اهمیت دادن به یک جایزه فردی، مخالف ارزش های فوتبال است."

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: