سه‌شنبه ۱۹ تير ۱۴۰۳
r_search
نوع نشریه:
نشریات:
از تاريخ:
تا تاریخ:
کد خبر: ۶۶۶۷
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۷
پاسخ پیگرینی به عذرخواهی گواردیولا

پپ گواردیولا، سرمربی بایرن مونیخ امروز از سرمربیان تیم‌های لیگ برتری به این خاطر که تایید کرده فصل آینده در این لیگ حضور خواهد داشت عذرخواهی کرده بود. چندی پیش تایید شد که گواردیولا در پایان فصل از بایرن مونیخ جدا خواهد شد و آنچلوتی جانشین او خواهد شد. گواردیولا سپس مقصد بعدی خود را لیگ برتر معرفی کرد، جایی که تیم‌هایی نظیر منچسترسیتی، منچستریونایتد و چلسی خواهان جذب او هستند. به جز چلسی، هر دو تیم مربیانی دارند که قراردادشان تا پایان فصل آینده است و مطرح شدن نام گواردیولا، باعث شده تا فشارها بر آنها افزایش پیدا کند. به همین دلیل بود که سرمربی اسپانیایی از مربیان لیگ برتر عذرخواهی کرد. مانوئل پیگرینی که به احتمال فراوان فصل بعد دیگر روی نیمکت مربیگری سیتی حضور نخواهد داشت و گواردیولا جای وی را می گیرد، در همین رابطه به خبرنگاران گفت:" نه، من نگران این موضوع نیستم. فکر نمی کنم گواردیولا به من عذرخواهی بدهکار باشد و نیازی به این کار ندارد. چیزی در این مورد ندارم که بگویم. چند هفته پیش هم گفته بودم که نگران آینده خودم در سیتی نیستم. وظیفه من این است که امسال سیتی را قهرمان لیگ برتر کنم و در دیگر رقابت ها نیز تا مرحله نهایی صعود کرده و حداکثر افتخارات ممکن را کسب کنیم. در پایان فصل و در صورت دستیابی به این دستاوردها خوشحال و راضی خواهم شد و تازه در چنین شرایطی به آینده فکر خواهم کرد."


تماس لوئیس انریکه با مهاجم ویارئال

یکی از گزینه های اصلی خرید باشگاه بارسلونا در فصل نقل و انتقالات زمستانی دنیش سوارز، مهاجم ویارئال است. سوارز بازیکن خود بارسلوناست که بصورت قرضی برای ویارئال بازی می کند اما بازگرداندن او به نوکمپ به سادگی ممکن نیست؛ چون طبق قرارداد، سوارز تابستان آینده به ازای ۴ میلیون یورو می تواند به بارسا بازگردد و این مساله در زمستان منوط به توافق طرفین است و مربی و رئیس باشگاه ویارئال نیز هنوز با پیشنهاد مدیران بارسلونا موافقت نکرده اند. طبق ادعای آ اس، لوئیس انریکه، سرمربی بارسلونا در تماسی مستقیم و بی واسطه با سوارز با او در مورد برنامه هایش صحبت کرده و از علاقه خود برای به خدمت گرفتن این بازیکن خبر داده است. طبق گزارش این منبع، انریکه قصد دارد از سوارز به عنوان اولین تعویضی خود پیش از مونیر و ساندرو استفاده کند و یا زمانیکه یکی از سه مهاجم مثلث MSN(مسی، سوارز و نیمار) به استراحت می پردازند، او از ابتدا در ترکیب قرار خواهد گرفت.


ابراز لطف ویژه رونالدو و خامس به آنچلوتی

از نگاه کریستیانو رونالدو و خامس رودریگز، کارلو آنچلوتی بهترین مربی دنیا به حساب می آید. رونالدو و خامس رودریگز به عنوان کاپیتان تیم های ملی پرتغال و کلمبیا در انتخاب برترین مربی سال ۲۰۱۵ به آنچلوتی رای اول خود را دادند و جالب اینکه از نگاه این دو، مورینیو و گواردیولا دومین و سومین مربیان برتر دنیا در سال ۲۰۱۵ بودند. هر دو ۵ امتیاز به کارلتو دادند که نشان دهنده ابراز لطف ویژه دو ستاره رئال مادرید به مربی سابقشان بود. آنچلوتی در انتهای فصل گذشته و پس از یک فصل بدون جام، در اقدامی عجیب از سوی پرز اخراج شد که این مساله تاثیری منفی روی ستارگان رئال گذاشت و آنها هرگز به این موضوع کنار نیامدند. لازم به ذکر است که لوئیس انریکه، سرمربی بارسلونا، شب گذشته توانست عنوان بهترین مربی سال ۲۰۱۵ را از آن خود کند.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: