سه‌شنبه ۱۹ تير ۱۴۰۳
r_search
نوع نشریه:
نشریات:
از تاريخ:
تا تاریخ:
کد خبر: ۶۷۱۷
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۱
هازارد، با ارزش ترین فوتبالیست لیگ جزیره
ادن هازارد، ستاره بلژیکی باشگاه چلسی، از سوی مرکز بین المللی مطالعات ورزشی به عنوان باارزش ترین و گران ترین بازیکن لیگ برتر انگلیس معرفی شد. این مرکز برای هازارد، رقمی نزدیک به ۱۲۶ میلیون یورو در نظر گرفته و ارزش این بازیکن را چنین تخمین زده است. جالب اینکه هازارد در فصل جاری روزهای کابوس واری را سپری می کند. پس از هازارد، هری کین، پدیده و ستاره باشگاه تاتنهام با ۹۰ میلیون یورو قرار دارد.  بدین ترتیب می توان پیش بینی کرد که باشگاه رئال مادرید برای جذب هازارد در تابستان آینده کار ساده ای نخواهد داشت. زیدان، مربی جدید رئال مادرید همواره از علاقه خود برای جذب این ستاره بلژیکی سخن گفته و طبق ادعای رسانه های اسپانیایی، هازارد و پوگبا، مهمترین گزینه های خرید رئال در نقل و انتقالات تابستانی آینده به حساب می آیند.

رودی گارسیا از آ اس رم اخراج شد
باشگاه رم دقایقی پیش، اخراج سرمربی خود را تایید کرد. گارسیا که سال ۲۰۱۱ به همراه لیل قهرمان لیگ فرانسه شده بود، سال ۲۰۱۳ به عنوان سرمربی گرگ‌ها انتخاب شد.او در فصل اول حضورش در رم، در ۱۰ بازی اول ۱۰ پیروزی کسب کرد و رکورد پیروزی‌های متوالی را شکست. در پایان فصل نیز در رده ی دوم لیگ را به پایان رساند. او فصل گذشته نیز عملکرد خوبی داشت و به همراه رم بار دیگر نایب قهرمان ایتالیا شد. با این حال، نتایج ضعیف در این فصل، در نهایت باعث اخراج سرمربی فرانسوی از نیمکت رم شد. جیم پالوتا، رئیس باشگاه رم در بیانیه ای عنوان کرد:"از سوی خودم و همه در باشگاه رم، می‌خواهم از رودی گارسیا برای تمام تلاش‌هایش در باشگاه رم تشکر کنم. روزهای خوبی را با او سپری کردیم ولی معتقدیم که زمان تغییر فرا رسیده است." تا معرفی مربی جدید، آلبرتو ده‌روسی رم را تمرین خواهد داد. امروز لیپی از بازگشت به مربی گری صحبت کرد و او می‌تواند یکی از گزینه‌های جدی رم برای ادمه فصل باشد.

۴ بازیکن در سبد خرید زمستانی چلسی
باشگاه چلسی قصد دارد یک مهاجم جدید برای تقویت فاز تهاجمی خود در نقل و انتقالات زمستانی خریداری کند. نشریه تایمز امروز در گزارشی ویژه ادعا کرد که باشگاه آبی پوش لندن برای این منظور روی ۴ بازیکن نظر مثبت دارد که یکی از آنها امانوئل آدبایور، مهاجم توگویی ۳۱ساله سابق تاتنهام است. آدبایور به تازگی قراردادش را تاتنهام را فسخ کرده و بازیکن آزاد محسوب می شود.  دیگر گزینه های چلسی این نفرات هستند: جکسون مارتینز، مهاجم کلمبیایی باشگاه اتلتیکو مادرید، جیمی واردی، پدیده باشگاه لستر سیتی و سیدو براهینو، مهاجم باشگاه وست برومویچ آلبیون. چلسی از زمان اخراج مورینیو و روی کار آمدن گاس هدینیک، دچار تحولی مثبت شده و با کسب نتایج خوب خود را از ته جدول جدا کرده است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: