دوشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۳
r_search
نوع نشریه:
نشریات:
از تاريخ:
تا تاریخ:
کد خبر: ۶۷۴۹
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۷
آلکس فرگوسن «جان لنون» فوتبال است
سرمربی تیم فوتبال لیورپول از سرآلکس فرگوسن به عنوان جان لنون فوتبال یاد کرد. کسی که باید پای حرف‌هایش نشست و گوش سپرد. تیم فوتبال لیورپول فردا یکشنبه در چارچوب هفته بیست و دوم رقابتهای لیگ برتر انگلستان در ورزشگاه آنفیلد با منچستریونایتد دیدار خواهد کرد. یورگن کلوپ در نشست خبری پیش از این بازی، صحبت کردن در خصوص فرگوسن که پس از ۲۷ سال از این تیم جدا شد را برای خود افتخاری می داند. وی گفت: اول از همه باید بگویم من با فرگوسن خاطرات کم خوبی داشتم. البته در مقایسه با او من مربی جوانی هستم. برای من افتخار بزرگی است که درباره فرگی صحبت کنم. برای شما به عنوان یک مربی فوتبال بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که بنشیند و به او گوش سپارید. سرمربی لیورپول افزود: فرگوسن شاید بزرگ ترین مربی تاریخ فوتبال باشد؛ چیزی مثل جان لنون فوتبال. اینکه می توانم در خصوص این مربی صحبت کنم واقعا اتفاق تاثیرگذاری است.  از نظر من فرگوسن بسیار قابل احترام است چراکه کاری که این مربی برای فوتبال انجام داد شاید از سوی مربی دیگری قابل تکرار نباشد.

مسوت اوزیل بازیکن سال آلمان شد
بازیکن میانی تیم فوتبال آرسنال با پشت سر گذاشتن توماس مولر به عنوان بازیکن سال فوتبال آلمان برگزیده شد. مسوت اوزیل عملکرد درخشانی در سال گذشته برای تیم فوتبال آلمان داشته است. اوزیل با ۵۱ هزار رای به عنوان برترین بازیکن انتخاب شد و مولر و جوناس هکتور از تیم کلن در رده‌های دوم و سوم ایستادند. اوزیل برای چهارمین بار است که به چنین افتخاری دست پیدا می کند. وی در سال های ۲۰۱۱، ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳ به این عنوان دست پیدا کرده بود.اوزیل در سال ۲۰۱۵ هشت بار برای آلمان به میدان رفت که در پنج بازی برنده شد.

بارسلونا در دیدار برگشت هم اسپانیول را برد
دیدار برگشت تیم های فوتبال اسپانیول و بارسلونا در جام حذفی باشگاه‌های اسپانیا با برتری آبی اناری‌ها خاتمه یافت تا این تیم در مجموع با یک برد قاطعانه راهی مرحله بعد شود. دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای جام حذفی باشگاه‌های اسپانیا چهارشنبه شب ادامه یافت که در یکی از مهمترین دیدارها تیم اسپانیول در دربی کاتالونیا میزبان بارسلونا بود که رویارویی این دو تیم با پیروزی ۲ بر صفر بارسلونا خاتمه یافت. بارسلونا که سوارز را بخاطر محرومیت در این بازی در ترکیب نداشت به چند بازیکن دیگر خود نیز استراحت داد با این حال مسی از ابتدا بازی کرد و در دقیقه ۳۲ روی پاس عمقی خود منیر الحدادی را در موقعیت گلزنی قرار داد تا او با دریبل گلر حریف توپ را درون دروازه اسپانیول قرار دهد. این بازیکن جوان در دقیقه ۸۸ نیز گل خود و تیمش را وارد دروازه میزبان کرد. بدین ترتیب بارسلونا در مجمع حریف خود را ۶ بر یک شکست داد و راهی مرحله بعد شد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: