دوشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۳
r_search
نوع نشریه:
نشریات:
از تاريخ:
تا تاریخ:
کد خبر: ۶۷۹۸
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۵
زیدان می تواند رئال مادرید را قهرمان اروپا کند
سرمربی پیشین تیم فوتبال رئال مادرید بر این باور است که این تیم با هدایت زین الدین زیدان می تواند به عنوان قهرمانی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا دست پیدا کند. فابیو کاپلو می گوید مربی حال حاضر رئال مادرید در زمان دستیاری کارلو آنچلوتی درس های لازم را فراگرفته است. کاپلو گفت : زیدان آنچه برای یک مربی بزرگ شدن لازم است را دارد. او توان شخصیتی این را دارد که رئال را به صدر جدول رقابتهای لالیگا برساند و مهم تر از آن قهرمان رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا کند. زیدان بخشی از تیمی بود که موفق شد دهمین جام قهرمانی رئال در لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند.  سرمربی پیشین تیم فوتبال روسیه ادامه داد: زیدان سابقه همکاری با آنچلوتی را دارد. این مربی برای او یک معلم بزرگ بوده است. کارلتو یکی از بهترین مربیان جهان است. زیدان درس‌های فراوانی از او یاد گرفته است. زیدان می داند چطور از بازیکنانی چون رونالدو و بنزما بازی بگیرد. بازیکنان رئال مادرید رافائل بنیتس را نمی پذیرفتند و تیم دچار کمبود اعتماد به نفس شده بود.

«سرآلکس فرگوسن» به منچستریونایتد بازمی گردد
رسانه های انگلیسی از احتمال بازگشت سرآلکس فرگوسن به تیم فوتبال منچستریونایتد خبر داده اند. تیم فوتبال منچستر یونایتد امروز یکشنبه با لیورپول بازی  می کند و باخت مقابل این تیم طبق اعلام رسانه های انگلیسی، به معنای برکنازی لوییس فن خال از سمت مربیگری شیاطین سرخ است. «ساندی پیپل» گزارش داده در صورتی که سرمربی هلندی من یونایتد برکنار شود رایان گیگز تا پایان فصل هدایت تیم را بر عهده خواهد گرفت و فرگوسن در نقش پدر، وی را یاری خواهد کرد.  چنانچه گزارش «ساندی پیپل» درست باشد این برای نخستین بار است که فرگوسن از زمان بازنشستگی، برای بازگشت به کار اعلام آمادگی می کند. البته صحبت بازگشت فرگوسن در حالی مطرح می شود که ژوزه مورینیو هم یکی از گزینه های هدایت منچستریونایتد به حساب می آید.

نویل همچنان در حسرت برد با والنسیا
والنسیا در ادامه روند نتایج ضعیف خود در خانه در حالی که برابر رایو وایکانو تا دقایق پایانی 2 بر یک عقب بود گل تساوی را به ثمر رساند تا از شکست فرار کند. هفته بیستم لالیگای اسپانیا با برگزاری دیدار والنسیا و رایو وایکانو آغاز شد که در آن خفاش‌ها برابر میهمان خود در دقایق پایانی از شکست گریخت. والنسیا از زمانی که گری نویل را به عنوان سرمربی خود انتخاب کرده، نتوانسته در لالیگا به پیروزی برسد. آن‌ها در این دیدار نیز در حالی که ابتدا با گل یوزابد عقب افتاده بودند، در دقیقه 56 با ضربه نگردو مهاجم سابق منچسترسیتی بازی را به تساوی کشاندند ولی در ادامه باز هم این یورنته بود که برای مهمان گلزنی کرد و در حالی که نتیجه 2 بر یک تا دقایق پایانی ادامه داشت، این آلکاسر مهاجم تیم ملی اسپانیا بود که گل تساوی را به ثمر رساند تا این دیدار با تساوی 2 بر 2 به پایان برسد.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: