دوشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۳
r_search
نوع نشریه:
نشریات:
از تاريخ:
تا تاریخ:
کد خبر: ۶۸۵۱
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۶
بنزما: همه بازیکنان پشت زیدان هستند
شب گذشته برای کریم بنزما شب ویژه ای بود. او در سیصدمین بازی خود با پیراهن رئال موفق شد دو گل به خیخون بزند. رئال به لطف دو گل بنزما و رونالدو و نیز تک گل بیل موفق شد ۵-۱ بر خیخون غلبه کند. بنزما در نیمه دوم به دلیل مصدومیت جای خود را به کواچیچ داد. او در همین رابطه به خبرنگاران گفت:" این فقط یک ضربه مختصر بود البته کمی درد دارم و باید ببینم فردا وضعیتم بهتر خواهد شد یا خیر."  بنزما در مورد سیصدمین بازیش برای رئال و دو گلی که به خیخون زد گفت:" از گلزنی خوشحالم ولی مهم کسب سه امتیاز بود. تیم باهم دفاع و حمله می کند و فکر می کنم هواداران از بازی ما لذت بردند. از سیصد بازی برای رئال احساس غرور می کنم و از حمایت هواداران و اعضای باشگاه متشکرم. فلورنتینو پرز به همین مناسبت پیراهنی به من هدیه داد که از این بابت قدردان او هستم. بنزما در مورد زیدان گفت:" زیدان یک افسانه در فوتبال است. او همه چیز را در مورد فوتبال می داند و همه بازیکنان پشت او و ایده هایش هستیم."

افشاگری مدافع لیورپول درباره رختکن یونایتد

لیورپول روز گذشته در دیداری که مستحق شکست نبود، در زمین خود مغلوب منچستریونایتد شد. لیورپول در غیاب اسکرتل و کوتینیو، بازی را بسیار خوب شروع کرد و اگر درخشش دخیا نبود، نیمه اول را با اندوخته دو گل به رختکن می رفت. نیمه دوم نیز برتری لیورپولی ها محسوس بود اما در یک غافلگیری، یونایتد توسط رونی به گل رسید و آن را تا پایان حفظ کرد.  ساخو، مدافع فرانسوی لیورپول پس از باخت ناباورانه تیمش به کانال پلاس گفت:" هواداران و بازیکنان یونایتد به خوبی می دانند که با خوش شانسی مقابل ما پیروز شدند. بین دو نیمه ما از رختکنشان صدای داد و فریاد می شنیدیم و مشخص بود که تحت فشار هستند. در واقع ما نیمه اول یونایتد را بلعیده بودیم و متاسفم که نتوانستیم به این تیم گل بزنیم." لیورپول در پایان هفته ۲۲ با ۳۰ امتیاز در رده نهم باقی ماند. فاصله این تیم با تاتنهام رده چهارمی در حال حاضر هشت امتیاز است.

به زودی نیمار را قاتل کندی اعلام می کنند
کارلس ویاروبی، نایب رئیس باشگاه بارسلونا به انتقاد از کسانی پرداخت که نیمار را دچار دردسرهای مالیاتی متعدد کرده اند. نیمار از زمان پیوستنش به بارسلونا درگیر پرونده این انتقال بوده و به زودی در دادگاهی برای روشن شدن شیوه جدائیش از سانتوس و رقم واقعی این انتقال باید حاضر شود. او همچنین در برزیل و اسپانیا دچار مشکلات مشابه مالیاتی است.  ویاروبی در همین رابطه به خبرنگار RAC۱ گفت:" هر زمان که نیمار می درخشد و گلزنی می کند و به نظر می رسد که اوضاع برای او خوب است، شرایط برایش پیچیده می شود. به نظر می رسد که دستگاهی بر علیه نیمار فعالیت می کند. می ترسم به زودی او را قاتل کندی(رئیس جمهور سابق آمریکا) معرفی کنند."  ویاروبی در مورد محرومیت رئال و اتلتیکو از خرید بازیکن گفت:" وضعیت این دو باشگاه مثل وضعیت دو سال پیش بارسلوناست و معتقدم محرومیت رئال و اتلتیکو هم ناعادلانه است."

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: