دوشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۳
r_search
نوع نشریه:
نشریات:
از تاريخ:
تا تاریخ:
کد خبر: ۶۸۷۴
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۵
بالاخره بعد از مدتی که شایعات پایان گرفت و گلر پرسپولیس مشخص شد. الکساندر لوبانف، دروازه بان سابق پاختاکور با عقد قراردادی تا پایان فصل در درون دروازه پرسپولیس قرار خواهد گرفت. لوبانف که روز سه شنبه در تهران حاضر شده بود بعد از انجام تست های مربوطه، در باشگاه حضور یافت و مبلغ مدنظر دو طرف نیز مورد تایید قرار گرفت تا قراردادش را تا پایان فصل با این تیم به امضا برساند. بندی در قرارداد او وجود دارد که در صورت کسب رضایت طرفین می تواند قرارداد این گلر ۳۰ ساله را به مدت یک فصل دیگر به صورت اتوماتیک تمدید کند. وی البته در همان روز اول برای آبی ها کری خواند و عدد «۶» که نماد پرسپولیسی ها است را به رقیب سنتی اش نشان داد.

*سوابق
ادوآردو کاروالیو، دروازه بان ۳۳ ساله و ۱:۸۸ سانتی متری است و  سابقه حضور در ترکیب تیم ملی پرتغال در جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقا را نیز دارد. کاروالیو فوتبال خود را از تیم براگا و در سن ۲۳ سالگی آغاز کرد و ویتوریا، براگا، بنفیکا، جنوا، استانبول و دیناموزاگرب تیم های دیگری بودند که او در دوران حرفه ای اش به بازی در آن پرداخته است.

*آخرین وضعیت بیرانوند
علیرضا بیرانوند در گفت‌وگو با تسنیم در خصوص نتیجه مذاکراتش با باشگاه پرسپولیس گفت: اخیراً هیچ مذاکره‌ای با مسئولان باشگاه پرسپولیس نداشته‌ام و تماسی هم از سوی آنها با من گرفته نشده است. با اجازه از کادرفنی ساعت یک بامداد  چهارشنبه  ترکیه را به مقصد تهران ترک می‌کنم. دلیل حضورم این است که قصد دارم راهی شهرستان شوم تا خانواده‌ام را تا روز جمعه به تهران بیاورم و از روز شنبه نیز در تمرینات تیم نفت شرکت خواهم کرد. دروازه‌بان درباره نتیجه مذاکرات دو باشگاه نفت و پرسپولیس برای انتقال وی به جمع سرخپوشان گفت: من هم مثل شما فقط شنیده‌ام مدیریت دو باشگاه در حال مذاکره برای این انتقال هستند اما در جریان این مذاکرات نیستم و تا الان هم از باشگاه نفت به من نگفته‌اند که سریع راهی تهران شوم تا با باشگاه پرسپولیس قرارداد امضا کنم. اگر هم فردا به تهران برمی‌گردم با اجازه کادرفنی بوده و به خاطر خانواده‌ام است نه چیزی دیگر.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: