دوشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۳
r_search
نوع نشریه:
نشریات:
از تاريخ:
تا تاریخ:
کد خبر: ۶۹۳۹
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۰
توافق چلسی و کورینتیانس برای انتقال پاتو
به نظر می رسد رفته رفته پروسه انتقال آلکاسندر پاتو مهاجم سابق میلان به لیگ برتر انگلیس در حال اتمام باشد. آلکساندر پاتوt مهاجم سابق باشگاه میلان ایتالیا و فعلی کورینتیانس برزیل به ادعایESPN BRAZIL در آستانه پیوستن به باشگاه چلسی قرار گرفته است. دو طرف در این زمینه به توافقات شفاهی رسیده اند. پاتو طی یک ماه گذشته به باشگاه های زیادی در لیگ برتر انگلیس از جمله لیورپول و تاتنهام لینک شده بود. مهاجم سابق باشگاه میلان پیشنهاد پیوستن به تیم تیانجین چین را برای حضور مجدد در اروپا رد کرده است و به نظر می رسد که در نهایت خواسته او در حال شکل گیری باشد. پاتو در سال ۲۰۰۹ موفق شده بود تا عنوان پسر طلایی اروپا را به خود اختصاص دهد اما از همان زمان به بعد هیچ گاه نتوانست روند پیشرفت خود را به خوبی طی کند.

فرجام خواهی برای محرومیت سوارز رد شد
فرجام خواهی باشگاه بارسلونا به دادگاه TAD برای لغو محرومیت لوئیس سوارز از حضور در بازی مقابل بیلبائو رد شد. بارسا در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی کوپا دل ری مقابل اسپانیول ۴-۱ به پیروزی رسید ‏اما در پایان دیدار سوارز با بازیکنان حریف درگیری پیدا کرد و همین مسئله به محرومیت او انجامید. براساس گزارش خوان مارتینز مونوئرا، رفتار سوارز باعث تحریک بازیکنان دو تیم و درگیری بین آنها شد و به همین ‏دلیل، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اسپانیا او را برای دو جلسه محروم کرد و فرجام خواهی باشگاه بارسلونا هم ‏نتوانست این حکم را برگرداند.‏ بدین ترتیب، سوارز دیدار برگشت بارسا مقابل اسپانیول را از دست داد اما باشگاه بارسلونا پس از صعود به یک چهارم، برای لغو محرومیت باقیمانده سوارز به دادگاه TAD متوسل شد که این اعتراض نیز رد شد تا غیبت ستاره اروگوئه ای در بازی امشب برابر بیلبائو حتمی شود. البته لوئیس انریکه که می دانست فرجام خواهی رد خواهد شد، نام سوارز را در فهرست ۱۸ نفره بازی امشب قرار نداده بود.
وینگادا سرمربی ماریتیمو پرتغال شد

سرمربی سابق پرسپولیس و تیم امید ایران، هدایت ماریتیمو پرتغال را بر عهده گرفت
وینگادا سرمربی ماریتیمو  پرتغال شد به گزارش سایت رکورد پرتغال، نلو وینگادا که در کشورهای حاشیه خلیج فارس و فوتبال ایران هدایت چندین تیم را بر عهده داشته، با مسئولان باشگاه ماریتیمو به توافق رسید و هدایت این تیم را به دست گرفت. ماریتیمو که این فصل در لیگ پرتغال نتایج خوبی کسب نکرده، امیدوار است که با هدایت وینگادا بتواند سهمیه حضور در اروپا را به دست آورد. وینگادا نیز پس از قبول هدایت این تیم در صحبتی کوتاه عنوان کرد: هدایت ماریتیمو سخت و دشوار است ولی او این چالش سخت را پذیرفت.

اشلی‌کول‌درآستانه‌پیوستن‌به‌لس‌آنجلس‌گلکسی
اشلی کول،‌ستاره سابق چلسی در آستانه پیوستن به لس آنجلس گلکسی و هم بازی شدن با جرارد و رابی کین قرار دارد. کول در ۱۸ ماه اخیر، تنها ۱۱ بازی برای رم انجام داده و روز سه شنبه از جمع قرمزپوشان جدا شد. حال سایت گل گزارش داد که او در آستانه پیوست به لس آنجلس گلکسی و هم بازی شدن با جرارد و رابی کین قرار دارد. سیستم جدید لیگ آمریکا به تیم‌ها اجازه می‌دهد حقوق بیشتری نسبت به قبل به بازیکنانشان پرداخت کنند و اشلی کول نیز حقوقی بین ۲۰۰ تا ۴۰۰ هزار دلار دریافت خواهد کرد،‌رقمی کمتر از میزان حقوقش در رم. کل ۱۰۷ بازی برای تیم ملی انگلیس انجام داده و احتمالا در کنار نایجل دیانگ ، خرید های لس آنجلس گلکسی برای فصل جدید  ام ال اس خواهد بود.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: