دوشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۳
r_search
نوع نشریه:
نشریات:
از تاريخ:
تا تاریخ:
کد خبر: ۷۱۶۵
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۰
مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال انگلستان درگذشت
 «رای پوینتر» در سن ۷۹ سالگی دار فانی را وداع گفت. پوینتر فوتبال خود را در سال ۱۹۵۷ در کلارتس آغاز کرد و یکی از کسانی بود که در قهرمانی این تیم در دسته اول رقابتها در فصل ۶۰-۱۹۵۹ نقش داشت. پوینتر در ۲۷۰ بازی که برای این تیم به میدان رفت ۱۳۲ بار گلزنی کرد و دومین گلزن برتر تاریخ این باشگاه به حساب می آید. وی در سال ۱۹۶۱ برای نخستین بار برای تیم ملی انگلستان به میدان رفت و در پیروزی ۴ بر یک مقابل لوکزامبورگ گلزنی کرد.  پوینتر برای تیم های بری، کاونتری و پورتسموث هم بازی کرد.

رونالدو یک هتل لوکس خرید
مهاجم رئال مادرید هتلی در شهر مونته کارلو خرید. کریستیانو رونالدو دوباره به داشته های خود افزود و این بار هتلی را در مونته کارلو موناکو خرید. مهاجم رئال مادرید برای آن ۱۴۰ میلیون یورو هزینه کرد. او پیش از این نیز در آگوست ۲۰۱۵ آپارتمانی به ارزش ۱۶ میلیون یورو را در نیویورک خریده بود. همچنین بازیکن پرتغالی در نوامبر سال گذشته، هواپیمایی شخص برای خودش خرید. این هواپیما که گنجایش هشت تا ۱۰ نفر را دارد، ۱۹ میلیون یورو ارزش داشت.

راهیابی اندی ماری به نیمه نهایی اوپن استرالیا
در ادامه ر‌قا‌بت‌های تنیس اوپن استرالیا، اندی ماری توانست با شکست دادن داوید فرر به دور نیمه نهایی راه پیدا کند. اندی ماری می‌توانست در دور یک چهارم نهایی مسابقات تنیس اوپن استرالیا داوید فرر را با نتیجه‌ سه بر یک شکست دهد. نتایج چهار ست این مسابقه به ترتیب ۶ – ۳، ۶ – ۷، ۶ – ۲ و ۶ – ۳ بود. روز سه‌شنبه نیز در مسابقات دیگر یک چهارم نهایی نواک جوکوویچ توانست حریفش کی نیشیکوری را شکست دهد و به دور نیمه نهایی برسد. راجر فدرر نیز حریفش توماس بردیچ را شکست داده و راهی نیمه نهایی شده بود. به ‌این‌ ترتیب و در دور نیمه نهایی، نواک جوکوویچ و راجر فدرر با یکدیگر روبرو می‌شوند و اندی ماری با برنده بازی گائل مونفیس و میلوس رائونیک مسابقه خواهد داد. در مسابقات زنان نیز فردا در دور نیمه نهایی سرنا ویلیامز به مصاف رادوانسکا از روسیه می‌رود. کربر از آلمان نیز با کونتا از انگلیس بازی خواهد کرد تا فینالیست‌های اوپن استرالیا مشخص شوند.

ضربات پنالتی لیورپول را به فینال رساند
تیم فوتبال لیورپول با غلبه بر استوک سیتی در ضربات پنالتی راهی فینال جام اتحادیه شد. تیم های فوتبال لیورپول و استوک سیتی بامداد امروز دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی رقابتهای جام اتحادیه فوتبال باشگاه‌های انگلیس را در ورزشگاه آنفیلد برگزار کردند که در ضربات پنالتی تیم لیورپول حریف خود را ۷ بر ۶ شکست داد و راهی فینال شد. جدال دو تیم در پایان وقت معمول یک بر صفر به سود استوک خاتمه یافت. آرناتوویچ در دقیقه ۴۵ زننده تنها گل استوک بود. با توجه به برد یک بر صفر لیورپول در دیدار رفت کار به وقت های اضافه کشیده شد که البته شرایط  تغییری نکرد تا ضربات پنالتی تعیین کننده سرنوشت این دیدار باشد و بدین ترتیب بود که لیورپول پیروزی ۷ بر ۶ خود را رقم زد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: