دوشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۳
r_search
نوع نشریه:
نشریات:
از تاريخ:
تا تاریخ:
کد خبر: ۷۲۰۹
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۵
ویدیچ کفش‌ها را آویخت
«نمانیا ویدیچ» به طور رسمی خداحافظی خود را از فوتبال اعلام کرده است. ویدیچ پس از اینکه به عنوان بازیکن آزاد از اینتر جدا شد، به دلیل آسیب‌دیدگی نتوانست به فوتبال خود ادامه دهد. این بازیکن صرب ۳۴ ساله در ژوییه سال ۲۰۱۴ از اولدترافورد جدا شد و به اینتر پیوست و ۲۸ بازی برای نراتزوری انجام داد. وی در این فصل از رقابتها نتوانست برای اینتر به میدان برود. ویدیچ در گفتگو با سایت باشگاه من یوناتید اظهار کرد: زمان خداحافطی برای من فرا رسیده بود. آسیب دیدگی هایی که در چند سال گذشته متحمل شده ام به فوتبالم پایان داده است. دوست دارم از همه بازیکنانی که با آنها بازی کرده ام، همه مدیران و کادر فنی که با آنها کار کرده ام و همه هواداران تشکر کنم. ویدیچ در سال ۲۰۰۶ به من یونایتد پیوست و با این تیم به یک عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا و پنج لیگ برتر دست پیدا کرد.

گزینه‌های گرانقیمت مربیگری تیم فوتبال چین شدند
فدراسیون فوتبال چین برای سپردن هدایت تیم ملی این کشور با مربیان سرشناس فوتبال جهان وارد مذاکره شده است. این مربیان از میان ۵۰ متقاضی حضور در این پست برگزیده شده اند. در میان نامزدهای مربیگری تیم فوتبال چین، نام مارچلو بی‌یلسا، مربی پرآوازه آرژانتینی، خورخه سامپائولی، مربی پیشین شیلی، زیکو، مربی سابق تیم های ژاپن و عراق و چزاره پراندلی مربی سابق تیم ملی ایتالیا به چشم می خورد. بر پایه گزارش شینهوآ، پائولو بنتو، مربی پیشین تیم ملی پرتغال و والتر ماتزاری، مربی سابق اینتر میلان نیز در میان گزینه ها حضور دارند. فدراسیون فوتبال چین در تاریخ هشتم ژانویه اقدام به اخراج آلن پرین از سمت سرمربیگری تیم فوتبال این کشور کرد. «گائو هونگبو» تنها مربی داخلی است که خود را برای در اختیار گرفتن هدایت تیم ملی چین نامزد کرده است.

سرمربی جدید تیم ملی فوتبال شیلی معرفی شد
مسئولان فدراسیون فوتبال شیلی «خوان آنتونیو پیتزی» را به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی کردند.  «خوان آنتونیو پیتزی» از سوی فدراسیون فوتبال شیلی جایگزین «خورخه سامپائولی» شده است. این مربی ۴۷ ساله آرژانتینی تا پایان رقابتهای جام جهانی ۲۰۱۸ هدایت شیلی را بر عهده گرفته است. طبق اعلام سایت فدراسیون فوتبال شیلی، پیتزی از هفته آینده هدایت این تیم را بر عهده می گیرد. در این بیانیه آمده است: ما از حضور پیتزی خیلی خوشحالیم  چراکه وی در شیلی و آرژانتین با تیم های تحت رهبری خود به عنوان قهرمانی رسیده است. پیتزی پیش از این به مدت سه سال هدایت تیم فوتبال لئون در لیگ شیلی را بر عهده داشته است.

یک میلیون دلار فیفا در گواتمالا گم شد
طبق اعلام خبرگزاری رویترز حدود یک میلیون دلار از پول فیفا در فدراسیون فوتبال گواتمالا گم شده است. در سال ۲۰۱۵ فدراسیون فوتبال گواتمالا مبلغ ۸/۲۴ میلیون کوئتزال (۱/۱ میلیون دلار) طی ۹ بخش از فوریه تا اکتبر از فدراسیون بین المللی فوتبال، فیفا، دریافت کرد. بر پایه گزارش رویترز، بودجه فدراسیون فوتبال گواتمالا که اوایل سال گذشته اعلام شد ۱/۵ میلیون دلار بوده اما فقط وضعیت ۲۵۰ هزار دلار آن مشخص است و منابع مطلع خبر داده اند اثری از ۹ بخش دیگر این پول در دست نیست. این خبر در حالی منتشر می شود که مقامات آمریکایی تعداد زیادی از مسئولان فیفا را به دلیل دست داشتن در فساد مالی دستگیر کرده اند و در همین رابطه سپ بلاتر و میشل پلاتینی از ریاست فیفا و یوفا برکنار شده اند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: