دوشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۳
r_search
نوع نشریه:
نشریات:
از تاريخ:
تا تاریخ:
کد خبر: ۷۳۳۲
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۹
محمود گودرزی امروز (سه شنبه) در این کنگره که هم زمان با آغاز سی و هفتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران درمجموعه ۱۲هزارنفری آزادی در حال برگزاری است، افزود: به شهدای بزگوار انقلاب اسلامی درود می فرستیم و ایام الله دهه مبارک فجر را که با نام و یاد امام راحل و شهدای گرانقدر مزین شده است تبریک می گویم. شهدای گرانقدر همواره حاضر، شاهد و نظارگر هستند و نزد پروردگارشان روزی می خورند.وی گفت: این کنگره از فعالیت های بسیار ارزشمند است که باعث می شود در ورزش کشور فضایی معنوی، اخلاقی و پاک ایجاد شود تا قهرمانان هم بتوانند از این حال و هوا بهره مند شود و با تاسی از خلق وخو، مرام و منش آنها به سیره شهدا عمل کنند.

وزیر ورزش وجوانان پاکی و معنویت ، صداقت و معرفت ،مردانگی و جوانمردی و ایثار را جزو پیام های شهدا برشمرد و گفت: مرام و مسلک و پیام شهدا همواره باید سرلوحه رفتار و منش ورزشکاران درعرصه های مختلف باشد. امیدواریم با برگزاری این برنامه ها بتوانیم در جهت احیاء پیام شهدا تلاش کنیم.گودرزی اظهار امیدورای کرد که این نوع فعالیت ها بتواند تاثیرات سازنده تری در ورزش در عرصه های داخلی و بین المللی بگذارد و باعث تغییر فضای فرهنگی ورزشی کشور شود.

وی ادامه داد: البته ورزشکاران ما همیشه به بزرگانی چون حضرت علی(ع) اقتدا می کنند و باید تلاش کنیم تا هرچه بیشتر فضای ورزش ایران در عرصه های داخلی و خارجی بهتر شود.نخستین کنگره پنج هزار شهید ورزش کشورهم زمان با آغاز سی و هفتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران صبح امروز(سه شنبه) با حضور وزیر ورزش و جوانان، رئیس کمیته ملی المپیک و خانواده های معظم شهدا در سالن ۱۲ هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز شد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: