دوشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۳
r_search
نوع نشریه:
نشریات:
از تاريخ:
تا تاریخ:
کد خبر: ۷۳۷۵
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۹

اولین شمشیرباز محجبه آمریکایی به المپیک می‌رود

ابتهاج محمد، شمشیرباز زن مسلمان آمریکایی، اولین زن آمریکایی محجبه‌ای خواهد بود که در مسابقات المپیک شرکت می‌کند.وی توانست در مسابقات جهانی شمشیربازی در رشته سابر، مدال برنز کسب کند و بدین شکل سهمیه المپیک ریو ۲۰۱۶ را به دست بیاورد.او همچنین اولین زن مسلمانی است که توانست از کشور آمریکا در مسابقات شمشیربازی شرکت کند. او این فصل در مسابقات جهانی دو مدال برنز کسب کرد.محمد در تیم ‌ملی شمشیربازی آمریکا از نظر امتیاز در رنکینگ دوم قرار دارد. نفر نخست ماریل زاگونیس است که دو بار قهرمان المپیک شده است. او در مسابقات جهانی امسال نیز مدال طلا کسب کرد.

محرومیت سه جلسه‌ای لوئیس بخاطر خطای شدید روی مسی

فیلیپه لوییس به علت خطای شدید روی لیونل مسی سه جلسه محروم شد. هفته گذشته بارسلونا و اتلتیکو مادرید به مصاف هم رفتند که در این دیدار فیلیپه لوییس مدافع برزیلی اتلتیکو در دقایق پایانی نیمه نخست خطای شدیدی روی مسی انجام داد و بلافاصله کارت قرمز مستقیم دریافت کرد. این خطا موجب وحشت و اعتراض کادر فنی بارسلونا شد.کمیته مسابقات لالیگا محرومیت سه جلسه‌ای مدافع قرمز و سفیدپوشان مادریدی را به علت بازی خشن اعلام کرد.بر این اساس او دیدار با تیم های ایبار، ختافه و ویارئال را از دست خواهد داد و در ۲۷ فوریه در داربی مادرید حضور خواهد داشت.باشگاه اتلتیکو می تواند به این حکم اعتراض کند.

غیبت یک ماهه فدرر در مسابقه‌های تنیس

راجر فدرر به دلیل مصدومیت از ناحیه مینیسک زانو یک ماه از مسابقه‌های تنیس کناره‌گیری می‌کند. او بعد از مصدومیت در پایان مسابقه‌های تنیس اوپن استرالیا به دلیل پارگی مینیسک عمل جراحی انجام داده است. راجر فدرر که تاکنون ۱۷ بار در مسابقه‌های گرند اسلم قهرمان شده، درست یک روز بعد از مسابقه‌های تنیس اوپن استرالیا دچار آسیب دیدگی شد. فدرر ۳۴ ساله به دلیل این مصدومیت نمی‌تواند در تورنمنت تنیس روتردام و مسابقه‌های قهرمانی تنیس دوبی دیوتی شرکت کند.او در این باره گفت: من ناراحت هستم که مسابقه‌های روتردام و دوبی را از دست می‌دهم. با وجود اینکه فکر می‌کنم این آسیب دیدگی یک بدشانسی بود، خوشحالم که تاکنون سالم مانده‌ام و می‌توانم حرفه‌ام را ادامه دهم.

بازیگر پرآوازه هالیوود به عنوان رییس یک باشگاه در ولز انتخاب شد

گلنتریت ولز در سایت رسمی‌اش نائومی واتس را رییس جدید باشگاه اعلام کرد و نوشت: گلنتریت افتخار می‌کند که نامومی واتس، بازیگر هالیوود ریاست باشگاه را پذیرفته است.واتس نیز از عهده دار شدن این سمت، ابراز خوشحالی کرد. او جانشین گئورگ میرک شد که ۲۰ سال ریاست این باشگاه را به عهده داشت.باشگاه دسته سومی ولزی امیدوار است که حضور این بازیگر به توسعه این تیم کمک کند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: