دوشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۳
r_search
نوع نشریه:
نشریات:
از تاريخ:
تا تاریخ:
کد خبر: ۷۴۱۹
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۳
روسیچکی در آستانه خداحافظی از فوتبال!
هافبک تیم فوتبال آرسنال پس از مصدومیت دوباره، سه ماه خانه نشین شد و این احتمال وجود دارد که فوتبال را برای همیشه کنار بگذارد. روسیچکی در بازی شنبه هفته گذشته آرسنال مقابل برنلی در چارچوب رقابتهای جام حذفی به میدان رفت اما از ناحیه عضله دچار پارگی شد. آرسن ونگر در خصوص وضعیت روسیچکی گفت: مصدومیت بسیار جدی است؛ مصدومیت از ناحیه عضله. خبر خوب این است که نیاز به جراحی ندارد. بخشی از تاندون روسیچکی دچار پارگی شده است. دو تا سه ماه برای بهبود پای وی زمان لازم است البته دقیقا نمی دانیم. همه دچار بهت و حیرت هستیم و از همه بیشتر خود او بهت زده است.  خبرنگاران از ونگر پرسیدند آیا این هافبک ۳۶ ساله که در سال پایانی قراردادش با آرسنال قرار دارد، باز هم برای توپچی ها به میدان خواهد رفت؟ ونگر گفت: من در این لحظات بیشتر نقش حمایتی  را از بازیکن تیمم دارم و نمی خواهم حرف های دراماتیک بزنم.

سیتی خواهان به‌دنبال نیمار
رسانه های انگلیسی از نیمار به عنوان اولین مهره در انقلاب پپ گواردیولا در منچسترسیتی نام بردند. نیمار ۲۴ ساله در بارسلونا قرارداد دارد و چنانچه تیمی بخواهد این بازیکن را از بارسا جدا کند باید ۱۴۵ میلیون پوند غرامت بپیردازد. رونالدینیو، ستاره پیشین تیم های ملی برزیل و بارسلونا، بر این باور است که نیمار به تازگی اعلام کرده دوست دارد با گواردیولا کار کند. رونالدینیو گفت: نیمار قبلا گفته علاقمند است تا برای پپ بازی کند. این یک اظهار نظر بزرگ بود چون بیشتر مردم می دانستند که پپ از اول ژوییه کار خود را با منچسترسیتی آغاز می کند. ما می دانیم که آنها می توانند از پس پرداخت حقوق ها برآیند و هیچ باشگاه دیگری در اروپا چنین قدرتی ندارد. پدر نیمار هفته گذشته گفته بود که یک باشگاه سطح بالای انگلیسی با آنها تماس گرفته تا پسرش را به خدمت بگیرد. البته آن موقع استنباط شد که این باشگاه منچستریونایتد بوده است.

«نانی» علاقه‌ای به حضور در فوتبال چین ندارد
بازیکن پیشین تیم فوتبال منچستریونایتد می گوید علاقه‌ای برای حضور در لیگ فوتبال چین ندارد. نانی به پیشنهاد چینی ها بی تمایل است تا به همراه فنرباغچه در لیگ ترکیه جام ببرد. بسیاری از نام های بزرگ فوتبال جهان از جمله جکسون مارتینس، رامیرس، فردی گوارین و آلکس تکسیرا به تازگی با انعقاد قراردادهای سرسام آور به لیگ فوتبال چین پیوسته اند. نانی که از منچستریونایتد به فنرباغچه پیوست در ۲۹ بازی برای این تیم، هشت گل به ثمر رسانده است. یک باشگاه چینی مبلغ ۲۰ میلیون یورو را برای به خدمت گرفتن این بازیکن به فنرباغچه ارائه کرده است. نانی گفت: این پیشنهاد به لحاظ اقتصادی، هم برای من و هم برای باشگاه خوب بود. اما هدف اول من پول نیست. من اینجا به دنبال بعضی از اهداف آمدم. من اینجا عشق را دیدم و مردمی که از همان روز اول رابطه خیلی خوبی با من داشتند.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: